geluid werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wendy25

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
Berichten
30
hallo allemaal,

heb een vraagje: mijn geluid werkt niet heb het mastervolume aanstaan en ook staan alle mute uit ik heb een onboard geluidskaart en mijn boxen zitten in mijn beeldscherm ik heb een hp pavillion f50s monitor..

kan iemand mij helpen?

groetjes wendy

:)
 
Heeft het ooit wel gewerkt? Zo ja, wat is er sinds die tijd veranderd? wat voor systeem heb je, zit er een cd-rom van je moederbord bij? Daar staan meestal de drivers op.
 
sinds wanneer is dat? Je kan dacht ik in je BIOS aanpassen dat je hem aan of uit wil doen (De boxjes in je beeldscherm)
 
ik heb hte pas sinds een paar dagen in mediaplayer speelt die ook niks af

of het in de bios verandert is denk ik niet want heb er niks aan aangepast


groetjes wendy
 
hoi :)
krijg je ook een melding of een foutbericht als je iets in windows mediaplayer af wilt spelen ? of niets?
Aan de bios zal et wel niet liggen denk ik .....heb ik nog nooit meegemaakt :rolleyes:
Ga eens naar de start knop en klik dan op "uitvoeren".
Vul daar dan "dxdiag" in en kijk dan als de pc klaar is met laden of er een fout is gevonden op de tab-bladen directX-bestanden , geluid en muziek (kan je zien onderin het venster van dxdiag).
Ik neem aan dat je de kabels van de computer niet hebt losgehad toch ,dan zal het wel aan de software liggen.

Ik heb het ook wel es een keer gehad en toen heb ik op de start knop geklikt en toen op ''help en ondersteuning'' en dan op "wijzigingen ongedaan maken met behulp van systeemherstel en dan daar een eerder herstelpunt selecteren en toen was het opgelost bij mij.

Maar je kunt natuurlijk ook opnieuw de geluidskaart driver installeren en dan zal het ook wel weer werken denk ik.
Als je weet welke geluidskaart er in de pc zit kan ik wel een driver vinden (of je hebt nog de cd van de comp).
succes iig ;)
 
Laatst bewerkt:
hoi hoi

heeeey bedankt voor je reactie


systemrecovery hielp niet toen ik ging kijken bij de directx bestanden zoals je uitgelegd hebt stond er 1 uitroepteken.

als ik bij device manager kijk staan er heel veel vershillende geluidskaarten of wat dan ook weet niet welke het is..

groetjes wendy
 
krijg geen foutmelding ook

krijg ook geen foutmelding trouwens gewoon niks terwijl mediaplayer afspeeld
 
hmm wat stond er trouwens bij dat uitroepteken?
Want dan klopt er toch iets niet.
Als je naar configuratiescherm gaat en dan daar klikt op "spraak , geluid en geluidsapparaten" en dan geluiden en "audio apparaten".
Kijk op dat venster eens wat er staat bij de tab Audio wat er staat bij "standaard apparaat" ?
k hoor et wel weer :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan