PDA synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
Probleem, probleem... mijn PDA en mijn PC hebben ruzie, en ze lijken niet van plan het op te lossen.

Mijn PC: Office XP onder Window XP, met ActiveSync 3.8

Mijn PDA: HP iPaq 1910 met Windows Mobile 2002, verbinding met PC via USB

Zodra ik mijn PDA aansluit komt keurig ActiveSync tevoorschijn. Er wordt verbinding gemaakt, er wordt gecontroleerd wat er gesynchroniseerd moet worden, en dan gaat het fout. MS Office installer verschijnt en wil een of ander ontbrekend onderdeel installeren (terwijl het meer dan een jaar foutloos ging???)

Probleem: het installatiebestand PRO.MSI is benodigd, maar ik heb geen Office CD (tenminste... niet de goede... schijnbaar heb ik de originele cd nodig, en wel precies diegene vanwaar het programma is geinstalleerd, en niet een andere. Die heb ik dus niet...)

Hellup.....?!?!?
 
Beste,

http://support.microsoft.com/?kbid=324852

volgens onze "vrienden" van micorsoft heeft het iets te maken met de instellingen van uw rechten, kan het zijn je n iet op beide toestellen admin rechten hebt ?

dat het een tijd goed gelopen heeft kan natuurlijk altijd, misschien dat je office een update uitgevoerd heeft en daardoor dit probleem zich stelt

het sneltse zou een herinstallatie van office zijn maar als je niet over de benodigde software beschikt is dit geen oplossing

misschien kun je ermee verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan