Geplaatst door roby
p.s. valt me wel op dat als Neleke op de foto staat ze altijd eet , drink , rookt of praat![]()
![]()
![]()
Ik ken mijn zwakke punten wel, hoef je me niet nog eens in te wrijven en zeker niet nu je er niet eens bij was. (Hoop wel dat het weer goed met je gaat)
Neleke
Word lid van de vereniging Helpmij.nl
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal" - Albert Einstein.
wij kennen je zwakke punten ook![]()
Gaat goed Neel , Ik had gewoon teveel zon gehad![]()
Groetjes roby![]()
James 007 was er met 3 man in totaal ook uit belgie. Ik was er met Held... belgieGeplaatst door ibiza
wat mij echt opvalt dat er blijkbaar niet zoveel volk was
ik zelf ook niet ,kom van belgie
ik zie maar een twintigtal helpmijers![]()
Het was gezellig. en daar gaat het om![]()
Er waren ook mensen uit omgeving Maastricht, Groningen en Friesland, dat zijn afstanden waarbij je ook ongeveer ¾ van België kan doorreizen om aan dezelfde afstand te komen.Geplaatst door ibiza
wat mij echt opvalt dat er blijkbaar niet zoveel volk was
ik zelf ook niet ,kom van belgie
ik zie maar een twintigtal helpmijers
Je moet wat over hebben voor een beetje gezelligheid![]()
een beetje is zwak uitgedruktmijn accu is weer voor een tijdje volgeladen
![]()
Word tijd dat de accu van de server van het helpmij forum ook weer eens opgeladen word , het gaat rete traag hiero![]()
Morgen is het weer goedGeplaatst door roby
Word tijd dat de accu van de server van het helpmij forum ook weer eens opgeladen word , het gaat rete traag hiero![]()
.
http://www.eaglecreek.nl/
Home of the Eagle
Heel fijn het is soms niet te doen en als ie het wel goed doet is ie best wel vlot .
This alles of niets op dit moment![]()
En als je op de helpmijdag was geweest dan was je op de hoogte geweest van de ontwikkelingen betreffende de nieuwe server.![]()
De logfiles lopen vol aan het einde van de maand en morgen gaat dat weer goed komenEn dan wachten op de nieuwe server
![]()
Was ik wel geweest dan had ik het ook niet meegekregen , ik kan alleen maar slap ouwe****en op een meetingGeplaatst door puppie
En als je op de helpmijdag was geweest dan was je op de hoogte geweest van de ontwikkelingen betreffende de nieuwe server.![]()
![]()