geformateerde bestanden terug krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperpiloot

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2005
Hallo,
Ik heb wel eens toen mijn pc vol virussen zat.
mijn pc geformateerd en opnieuw geinstalleerd.
Daarmee ben ik ook foto's van het luchtvaart museum kwijt geraakt.
Nu heb ik een vraag(en).
1. Kan ik die bestanden nog terug krijgen?
2. Zo ja, ik heb al wat geprobeert met GetDataBack voot NTFS. Maar ik weet niet hoe het werkt wil iemand me daar mee helpen.

Dit waren de vragen even voorlopig.

Als dat al een hele tijd terug is, is de kans bijna zeker dat je deze bestanden definitief kwijt bent.

owkey maar als we het toch even proberen want zonder proberen weet je het nooit zeker. Dus als iemand me alsjeblieft wilt helpen. Ben ik je daar ontzettend dankbaar voor

Hallo

Recover4all is ook goed.....

Dergelijke software dien je altijd op een andere drive te installeren , dan degene van welke je iets wilt recuperen.

Overschreven data kun je immers niet meer terughalen.

Peter

Terughalen verwijderde bestanden

Een kennis van mij heeft onlangs zeer veel bestanden terug kunnen halen, via het programma TuneUp met de module UNDELETE. Voorwaarde is dat de locatie waar de herstelde bestanden heen geschreven worden, een andere is dan de oorspronkelijke. Dit vanwege het feit dat nog te herstellen bestanden, tijdens het proces, anders overschreven worden door inmiddels herstelde bestanden.

En eenmaal overschreven bestanden kunnen in principe niet meer hersteld worden door dergelijke herstelprogramma's. Aan te raden is bijvoorbeeld het gebruik van een externe schijf voor de (tijdelijke?)locatie van de herstelde bestanden. Google eens naar TuneUp, want er is een gratis probeerversie te downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan