Pocket PC Navigatie MIO 168

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Graag een nieuw probleem
Ik wou een kaart laden van de hoofd PC , eerst selecteer ik de geheugenkaart, dan vink ik de kaart van Duitsland aan en hij begint te copieren, maar dat blijft duren, en dan krijg ik de boodschap dat het bestand door iets anders is ingenomen, hoe moet ik die op zetten en wat doe ik fout, graag uw hulp
Heeft iemand zo een apperaat en al een kaart geladen
 
heb je een cardreader op je pc? probeer daarmee de kaart erop te krijgen. kijk wel eerst of er nu nog wel genoeg ruimte vrij is.
 
Neen ik heb geen kaart lezer op mijn pc, maar kan ik dan geen kaart opladen, ik had graag stap voor stap de werkwijzen om een kaart in te laden want het lukt niet, ik heb nu benelux geladen en dat is 88 mb , dan moet ik daar toch nog 100 kunnen bij zetten , of ben ik mis, ik krijg direct de boodschap dat de mobile nog voor iets anders gebruikt word , en ik krijg geen toegang, ik moet toch de mobile gewoon verbinden en aan zetten en dan software installeren
 
welke navigatiesoftware heb je dan? en is dat origineel? hoeveel geheugen heb je nog vrij?
wellicht kun je je inschrijven op het forum van www.pocketpc-club.nl en daar de zoekfunctie gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan