MP3 cd maken voor autocdspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

hannekew

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
9
Ik heb een nieuwe radio met cd speler in de auto en die zou ok mp3 kunnen afspelen. Hoe maak ik een cd met mp3-tjes?

Ik heb het als een data cd geprobeerd, maar dat werkt niet. Als ik zeg dat het een audio cd moet zijn heb ik de indruk dat hij er een gewone cd van maakt, want dan past er haast niets meer op een cd.

Hoe moet het dan wel?
 
Laatst bewerkt:
mp3 cd als data branden.
als je audio gebruikt woord,
het een normaale cd
 
sommige auto cd spellers heben een toets voor omschakeling kijk ff of dit voor jou ook op gaat.
staat in je hand leiding van de radio/cd
 
wat voor error krijg je dan op het display?
geen cd of cant read disk ?
 
Toevallig een sony zeker.
Dan een data cd maken van vie mp3. let wel hij accepteerd alleen mp3 als die in een mapje zij opgeslagen.
 
de foutmelding die ik krijg is no-audio.

Ik kan in de handleiding het hele woord mp3 niet vinden! Ik hoop niet dat de verkoper maar wat heeft gezegd. We hebben een ingebouwde radio in een Renault Scenic. Geen idee wat voor merk,
 
Grote kans dat hij dan gewoon geen MP3 kan afspelen....komt vaker voor!
 
als er niets in staat over mp3 dan denk ik dat het,
gewoon op houd.
en verkopers kunnen zo veel zegen maar als er niets,
in de handleiding staat ondersteun die het dus niet.
 
net met de dealer gebeld: de verkoper had geen gelijk, helaas. De cdspeler ondersteunt geen mp3. Maar er schijnt wel een mogelijkheid te zijn om mijn mp3-player aan te sluiten (wat volgens de oorspronkelijk verkoper juist niet mogelijk was).

Dus helaas, geen mp3 morgen op vakantie!

Maar daarna mijn mp3-player!
 
Dan maar gewone cd's maken! Moet je wat vaker wisselen maar heb je wel je eigen muziek bij je:)
Kan gewoon met MP3 hè.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan