popup blokkering uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjo vd mortel

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2003
Hallo,
Ik ben net nieuw op jullie site van helpmij.
Mijn eerste vraagje: Ik wil een site openen waarbij er aan wordt gegeven dat ik de popupblokkering moet uitschakelen. Ik weet niet welke popupblokkering ik heb, en kan dat ook niet vinden in alle programma en of/configuratie/software.
ALs ik zoekopdracht geef via alle programma's, komt er niets uit. Ik heb wel geprobeerd om zone alarm uit te zetten, maar daarmee krijg ik de site (voor mijn werk) niet geopend.

Uitschakelen juist niet zou ik zeggen!!!!..

Als je iets download verschijnt er direct onder je adresbalk,waar je dus een URLadres-webadres intikt een pop/up dit betekend dat het werkt en is ingeschakeld je kan active/x activeren MOET ook dan kun je downloaden eerdere niet!!!!..

Als je daadwerkelijk wilt uitzetten NIET doen raad ik je gaan moet je in Explorer naar extra vervolgens internet opties vervolgens privacy!!!

als je windows XP met servicepach 2 gebruikt dat heb je niet vermeld

hier zie je de popupblokkering kun je ervoor vinken
kijk daarna wat je wilt..

Zorg altyd voor aut.update AAN voor je XP

Zorg voor een constante virusscanner met updates AAN

download GRATIS www.hitmanpro.nl klik hierop GRATIS super 5 in1 programma

zorg voor een firewall ,kun je iets niet downloaden moet je via configuratiescherm blokkade of van je antivirus of van je firewall of van sp2 uitzetten!!.

Pop/up killer blokkade is iets moois ik weet niet exact wat je wilt doen=

Wees duidelijker ik heb al heel wat ingetikt hopelijk heb je er iets aan

opgelost SLUITEN svp

Ik wil alleen even in een site komen en daarna alle beveiligingen weer inschakelen. Ik kan via explorer naar extra/privacy gaan , maar wat dan??
Verder heb ik een goeie Norton beveiliging en Hitmann-pro draait wekelijks ook. Ik ben zelf weliswaar aspirant pc gebruiker, maar ben wel voorzien van goeie beveiligingen.
Wat ik wil openen is een test-vragenlijst.....een soort demo.Volgens mij heeft dat niets met downloaden te maken. Of wel?
Verder heb ik windows XP professional.
Wat beteknt service pach 2??

EXTRA INTERNET OPTIES PRIVACY

ZIE JIJ OP DIT SCHERM NIET DE POP UP BLOKKEREN

JE KUNT AANVINKEN ERVOOR KLIKKEN DUS DAN STAAT HET AAN DUS ACTIEF

als het vierkantje voor de pop up leeg is laat je het zo

welke site wil je test invullen

geef mij eens de URL

je probleem snap ik exact niet

excuses

xp heeft beveiligingsupdates recente is sp2 oftwel servicepack 2 zo word het genoemd omdat hiervoor sp1 was deze vertoonde lekken dus kwam windows met sp2 betere beveiliging

check of je windows op aut.updaten staat

hoe je dit goed erg simpel ga in explorer naar
extra klik op windows update rest gaat vanzelf kwestie van lezen systeem checkt wat je al hebt en geedt advies over wat je kan downloaden dowload alles
vervolgens krijg je 2 nieuwe icoontjes erbij onder de configuratiescherm kun je dat na het donwloaden en herstarten terugvinden ke krijgt een firewall en een beveiligindpath
klik hierop lezen spreekt voor zich allemaal

zorg in deze configuratiescherm dat je windows op automatisch updaten zet zodat mocht er iets nieuws zijn het aut.word aangeboden als je online bent er verschijnt een tekst zie rechtsonder taakbalk waar je tyd datum ziet als het goed is op de beeldscherm
klikken gaat de download kun jij gewoon doorwerken op je pc als het klaar is word het uitgepkat geinstalleerd op je pc en na herstart heb je de update

updates zijn noodzakelijk je meot met de ontwikkelingen mee gaan wil je lekker blijven werken op je pc zonder problems

succes ik hoor het wel weer...

:thumb:

http://www.medecs.nl/mippmcdemo.html

dat is waar ik naar toe wil.

Ga ik naar explore/extra/pivacy dan zie ik nergens blokjes die ik kan aanvinken, maar wel een schuifregelaar waarmee ik de beveiliging kan instellen van normaal tot bijvoorbeeld zeer hoog.

Verder heb ik de laatste updates van windows binnengehaald, en gebeurt dat iedere week, automatisch ,dus die zijn ook binnen.

Ik weet het nu echt niet meer.....zal wel aan mijn onervarenheid liggen........hi hi

Bij mij werkt het gewoon de site

Jij hebt GEEN windows SP2 anders zou er WEL een pop/upblokkering moeten zijn onders extra/internet opties-privacy

die schuifregelaar is gevoeligheid inte stellen laat het staan op normaal

klik nogmaals op extra windows update wees er zeker van dat je windowsservicepack 2 hebt

zo niet zoekmachine www.google.nl of altavista

tik in service pack 2 download het na herstart zie je vanzelf de veranderingen

als jij KLIKT op de site die je mij gaf wat gebeurt er dan welke meldingen krijg je dan is nu de vraag

bij mij werkt het simpeltjes bij jouw nog niet begrijp ik

gewoon doorstappen ook al staat er iets gewoon doorkliken als je dan een melding krijgt wil ik die melding weten a.u.b.

succes

Ik heb eindelijk gevonden hoe ik onder opties de popupblokkade kan opheffen. Het probleem is-denk ik- dat ik zowel met explorer op internet kan als met mozilla firefox. Die laatste mogelijkheid is misschien wel zodanig beveiligd dat ik de demo vanuit de url niet kan starten. De url die ik gegeven heb kan ik ook openen maar als ik druk op ïk doe en testmelding"dan opent de demo niet. Vooralsnog zie ik er maar even vanaf.....ik weet het niet.

Of iemand m9oet weten hoe ik tijdelijk Mozilla firefox kan uitschakelen zonder dat ik de software hoef te verwijderen.
Wie oh wie????weet het

Joepie het is me gelukt. Mijn lieve grote stiefdochter kwam binnen en gebruikte een dosis gezond verstand, hoewel ze barst van de hoofdpijn.

Probleem was dat ik Mozilla firefox als standaard internetbrowser had. Deze is superbeveiligd en liet daarom de demo niet toe.

Bedankt voor het meedenken.

groetjes Anjo

Welkom bij dit digitaal theater :-)
Ik hoop dat je er veel van leert (zoals ik er ook heel veel geleerd heb en nog steeds leer)

;)

Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan