aldi traveler fototoestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Ik heb een Aldi traveler toestel gekocht met 10x optische zoom, de installatie CD waar enkel een driver voor win 98 op staat installeerde ik maar na het aansluiten van de USB kabel met toestel komt er melding toestel niet herkend, (ps ook niet als opslagmedia) , weet iemand hoe je dit toestel of waar je de drivers kan vinden voor XP want (het is een aldi toestel, ik weet niet waar op Internet ik zou moeten zoeken) , ook andere manieren gaat het niet XP(ik heb service pack 2) heeft wel melding als ik de USB aansluit maar telkens onbekend toestel .....

Het is een DC3010
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door ariane01
op www.medion.de bij "service & support" - treiber & updates kan je drivers vinden


Waar dan??

Voorlopig kom ik alleen maar mensen tegen die ook zoeken, de enige oplossing schijnt een cardreader te zijn.
 
Kijk ook even hier. Dit is het General Support Center. Allemaal aldi-stuff... klik op fotografie en film en dan op "digitale camera en webcams" en dan zie je de jouwe als eerste links staan en dan zie je de 8 meest gestelde vragen. Bij de vraag over die photsuite of whatever staat een telefoonnummer, misschien kan je dat proberen. Het landnummer van belgie is 0032:p

James:)
 
ja

Ik heb telefonisch contact opgenomen en ze vertellen me dat bij XP geen drivers nodig zijn, XP zal het toestel automatisch herkennen maar dat dit terug een USB probleem is, ik heb een andere USB poort genomen en inderdaad het toestel en het reageerde als opslagmedia dus BV station E maar nu is er een ander probleem, mijn USB 2 PCI kaart bevat 4 aansluitingen vooraan en 1 achteraan de kaart deze laatste is enkel bruikbaar als je de computer opendoet en daar een USB verlengkabel aan zet maar daar zit juist het probleem, geen enkel toestel werkt op die wel detecteerd de PC dat er iets verbonden is maar telkens onbekend apparaat, daar ik 1 USB poort te kort heb zou ik graag hebben dat deze ook werkt anders moet ik een extra hub kopen en dan weer miserie, ik heb al alle updates gedaan op de PC is er een oplossing om te vinden wat er aan de hand is met die éné poort ????
 
foto

Zie hier een screenshot van mijn USB's waar er staat onbekend apparaat daar is dus een USB aansluiting maar die geen enkel toestel detecteerd

ZIE FOTO
 

Bijlagen

  • usbpoorten.jpg
    usbpoorten.jpg
    37,7 KB · Weergaven: 142
Normaal zou XP de wizard hardware-installatie moeten starten en eerst zeggen "er is nieuwe hardware gevonden" en daarna "de hardware is geïnstalleerd". Kan je er niet met rechts op klikken en stuurprogramma bijwerken of zoiets nemen?

James:)
 
Wij hebben hetzelfde probleem ook gehad met een digitale camera.
Wat bleek?
We moesten de USB poort in de BIOS aanzetten!
Kijk maar eens in de BIOS.
Hopelijk is het nu opgelost!
 
nee

In de BIOS is alles OK , en erbij de USB PCI kaart die 5 USB poorten heeft kan eingelijk niet één uitschakelen, ofwel gaan ze allemaal ofwel geen enkel, dus waarom er steeds op komt onbekend apparaat is een raadsel, trouwens wanneer ik een USB muis aansluit ( optische ) dan is er stroom de lamp gaat aan maar werkt ook niet ????

Ik heb die poort nodig anders zal ik een extra hun moeten kopen die weeral van 1 USB 4 poorten maakt maar dat zal teveel zijn vrees ik.
 
ik heb ook zoon toestel van de aldi gekocht en had ook problemen,ik heb dan maar een cardreader aangeschaft en alles was ok.
de enigste manier denk ik
 
enige oplossing

De enige oplossing is een kaartlezer te kopen voor SD kaarten, zo gaat het inderdaad wel al de rest gaat niet, zelf wanneer de PC een opslagmedia detecteerd gaat het terug niet.

Het is niet de eerste keer dat ik iets koop waar windows XP op staat en gewoon niet geschikt is, niet alleen Aldi maar ook bij webcams van TRUST is het zelfde liedje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan