Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 23

Onderwerp: TrayApp

  • Vraag is opgelost
  1. #1
    Senior Member Adelheid's avatar
    Geregistreerd
    17 december 2003
    hallo allemaal

    Sinds zondag krijg ik elke keer als ik mijn pc opstart de volgende melding:
    Please wait while windows configures TrayApp.
    The feature you are trying to use is on a cd-rom or other removable disk that is not available. Ik klik dan op cancel en krijg dan de volgende melding:
    Error 1706. No valid source could be found for product TrayApp. The windows installer can not continue.
    Elke keer als ik cancel aanklik begint alles weer opnieuw.
    Ik kan ondertussen gewoon internetten e.d. Heel vreemd allemaal.
    Ik heb dus geen idee waar dit vandaan komt. Heb nog nooit van TrayApp gehoord, laat staan dat ik het installeer. Dus wie kan mijn helpen.

    groetjes
    Adelheid

  2. #2
    Banned vanschagen's avatar
    Geregistreerd
    26 november 2001
    Locatie
    Andijk
    Afstand tot server
    ±91 km
    Heb je een HP printer toevallig??

  3. #3
    Moderator
    Verenigingslid
    Terrarabo's avatar
    Geregistreerd
    5 oktober 2001
    Locatie
    In een huis met een dak erop!
    Dat denk ik ook.
    Als dat inderdaad zo is dan zou ik deze printer even verwijderen uit je apperaatbeheer en ook de software/drivers die erbij horen en daarna de boel opnieuw instaleren!

  4. #4
    Senior Member Adelheid's avatar
    Geregistreerd
    17 december 2003

    TrayApp

    hoi
    Ik heb inderdaad een hp printer. all-in-one series. Ik ga nu dus even doen wat jullie zeggen en dan meld ik me nog. Alvast bedankt.

    groetjes
    Adelheid

  5. #5
    Senior Member Adelheid's avatar
    Geregistreerd
    17 december 2003

    TrayApp

    hallo

    Ik heb gedaan wat jullie zeiden en in de eerste instantie ging alles goed, maar nu krijg ik opeens diezelfde melding weer. Hij kwam weer te voorschijn na een melding van een update voor HP.
    Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.

    gr.
    Adelheid

  6. #6
    Moderator
    Verenigingslid
    Terrarabo's avatar
    Geregistreerd
    5 oktober 2001
    Locatie
    In een huis met een dak erop!
    En heb je die update binnengehaald?

  7. #7
    Banned vanschagen's avatar
    Geregistreerd
    26 november 2001
    Locatie
    Andijk
    Afstand tot server
    ±91 km
    probeer eens wat hier bij tm staat
    http://www.howtofixcomputers.com/bb/ftopic26151.html

  8. #8
    Senior Member Adelheid's avatar
    Geregistreerd
    17 december 2003

    TrayApp

    hallo

    Ik heb HP ge-update en heb de site bekeken en gedaan wat ze voorstelden en niks helpt. Ik wordt er helemaal crazy van.

    gr
    Adelheid

  9. #9
    Ook ik heb dat sinds gisteren, ineens met opstarten stond het er en je krijgt het alleen weg via taakbeheer.

    Ik snap er geen hout van.
    Wel toevallig dat meerdere het hebben sinds gisteren

  10. #10

    trayapp

    sinds gisteren heb ik ook de trayapp fout melding,
    en ik heb 2 hp printers,
    ik had ervoor de pc met windows live update gescand
    en dacht dat het daaraan lag

  11. #11

    Angry

    ik zit ook met dat probleem TRAYAPP sins ik mijn pc heb gescand met safety.live.com

  12. #12
    Senior Member Adelheid's avatar
    Geregistreerd
    17 december 2003

    tray-app

    hallo allemaal

    Ik heb deze vraag al vorig jaar een keer gesteld en al 2x de vraag als opgelost aangegeven, maar ik krijg nog steeds reacties hierop. Hoe kan dit?
    Graag zou ik hier geen antwoorden meer van ontvangen. b.v.d.

    groetjes
    Adelheid

  13. #13
    Trotse Pappa
    Verenigingslid
    m@rio's avatar
    Geregistreerd
    8 november 2000
    Locatie
    Sappemeer
    Afstand tot server
    ±126 km
    Je krijgt berichten omdat er nog steeds in gereageerd wordt. In het mailtje wat je ontvangt staat ook een link waarmee je geen notificaties meer krijgt
    Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg

  14. #14
    Senior Member Adelheid's avatar
    Geregistreerd
    17 december 2003
    Hallo Mario

    Als ik dit aangeef krijg ik dan nog wel reacties op evt. volgende vragen of geldt dit alleen voor dit bericht?

  15. #15

    trayapp

    Hallo,
    Ik heb 2 hp printers en ik heb die verwijderd,
    en na heropstart de printers weer ingesteld
    en is opgelost (voorlopig )
    Gery
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  23computers.gif‎
Bekeken: 13
Grootte:  57,9 KB  

  16. #16
    Trotse Pappa
    Verenigingslid
    m@rio's avatar
    Geregistreerd
    8 november 2000
    Locatie
    Sappemeer
    Afstand tot server
    ±126 km
    Quote Origineel gepost door Adelheid
    Hallo Mario

    Als ik dit aangeef krijg ik dan nog wel reacties op evt. volgende vragen of geldt dit alleen voor dit bericht?
    Alleen voor dit bericht
    Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg

  17. #17
    Senior Member
    Verenigingslid
    Robbolland's avatar
    Geregistreerd
    5 juli 2001
    Locatie
    lelystad
    Afstand tot server
    ±57 km

    Trayapp

    Afgelopen week heb ik een HP PSC 1510 gekocht en na enige update's had ik ook dat probleem.
    Niet weg te krijgen.

    Na een paar uurtje's stoeien en zoeken op internet nog geen (simpele) oplossing, wel hele uitgebreide.

    Maar ik ben er nu vanaf.

    Het volgende heb ik gedaan:

    Met het progie TuneUp Utilities heb ik het register schoongemaakt.
    (opruimen en repareren/ registercleaner)
    Maak een map op je HD, maakt niet uit hoe je die noemt.
    Daarna de bijgeleverde cd van de HP 1510 in de cpu, en in de verkenner openen.
    Zoek de map op de cd genaamd SETUP, open deze, open dan ook de map Trayapp.
    Zoek het volgende bestand: Trayapp Winrar archief.
    (dit is een ingepakt bestand, deze kan je uitpakken met het progie winrar. effe Google'n
    om het te downlouden en instaleren.)
    Copyeer nu het winrar Trayapp bestand van de cd naar je map die je net gemaakt hebt op je HD.
    Klik met je rechtermuisknop op het bestand en kies voor Hier uitpakken.
    Als ie klaar is met uitpakken verkenner afsluiten en de cd verwijderen uit je pc.
    Computer opnieuw opstarten en het is weg.

    Daarna heb ik die map in de prullebak gegooit.

    Sukses
    Rob

    1e system: Lenovo G710 W8.1
    2e System: Win7 Ultimate.
    Use: Avast, Spybot S&D, CCleaner, MalwareBytes, ScanCircle.
    Een Dag Niet Gelachen is Een Dag Niet Geleefd !!

  18. #18

    Thumbs up TrayApp Probleem

    Beste,

    Vermoedelijk is bij de laatste updates van HP iets verkeerd gelopen. Anyway, het probleem is relatief eenvoudig op te lossen. Neem je installatieCD, zoek op de CD naar het bestandje trayapp.msi en dubbelklik dit. Vervolgens start de installatieprocedure van de trayapp toepassing. Volledig laten uitvoeren en klaar is kees...

    Groetjes,

  19. #19
    Senior Member
    Verenigingslid
    Robbolland's avatar
    Geregistreerd
    5 juli 2001
    Locatie
    lelystad
    Afstand tot server
    ±57 km
    Bedankt voor de info maar daar was ik al achter gekomen, maar als ik mijn register schoonmaak met jv16 powertools dan wordt het verwijderd want dan staat het bestand als groen gemarkeerd en wordt dan verwijderd.
    Rob

    1e system: Lenovo G710 W8.1
    2e System: Win7 Ultimate.
    Use: Avast, Spybot S&D, CCleaner, MalwareBytes, ScanCircle.
    Een Dag Niet Gelachen is Een Dag Niet Geleefd !!

  20. #20

    adelheid

    Ik heb het zelfde probleem gehad en ook ik heb een HP all in one printer.
    Omdat ik normaal 1 keer in de 6 maanden mijn harde schijf formateer vond ik dat niet zo n probleem even wel toen ik alles opnieuw had geinstalleerd en REGVAC had gebruikt had ik weer hetzelfde probleem. Nu de oplossing ik heb de HP in mijn machine gestopt en toen nog een programma geinstallerd en het probleem was opgelost. Het gaat om het programma MEER SOFTWARE INSTALLEREN. Ik hoop dat het je lukt.

    Adrastus

Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen