TrayApp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alleen printers van HP veroorzaken dit probleem

Hallo,

Ik kreeg ook ineens vandaag trayapp melding. Heb eerst van alles geprobeerd, maar hij was inderdaad hardnekkig:mad:

ff googelen en toen kwam ik hier terecht. Er wordt in de oplossing verwezen naar HP-printers.
Die heb ik niet. Maar wel een HP digicam. Enig nadenken deed mij besluiten de gok maar te wagen. En die digicam was inderdaad de veroorzaker.

Ik ben dus erg goed geholpen via deze site.

Greetz
Fred
 
oplossing gevonden

hallo allemaal
Sinds zondag krijg ik elke keer als ik mijn pc opstart de volgende melding:
Please wait while windows configures TrayApp.
The feature you are trying to use is on a cd-rom or other removable disk that is not available. Ik klik dan op cancel en krijg dan de volgende melding:
Error 1706. No valid source could be found for product TrayApp. The windows installer can not continue.
Elke keer als ik cancel aanklik begint alles weer opnieuw.
Ik kan ondertussen gewoon internetten e.d. Heel vreemd allemaal.
Ik heb dus geen idee waar dit vandaan komt. Heb nog nooit van TrayApp gehoord, laat staan dat ik het installeer. Dus wie kan mijn helpen.

groetjes
Adelheid

Hoi pc maten,
We hadden ook het probleem tray app. Ik heb naar HP Deskjet gemailt met het probleem, en hier is het antwoord en de oplossing:
-Klik op start- uitvoeren, - typ in balkje: MSCONFIG, - klik OK om het hulpprogramma voor systeemconfiguratie te openen, - klik op tabblad OPSTARTEN, - haal alle vinkjes weg die met HP te maken hebben, - start pc opnieuw op. KLAAR.
Daarna kan je gewoon printer en je bent van het probleem af. Heel veel succes:thumb:
:):D Groetjes Jennifer
 
@Jenpfister,

Welkom op Helpmij.:)

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet netjes om in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is de topic van 2006, dus niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan