Een cd branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leidenschaft

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
110
Ik wil graag een cd branden met Nero. Als ik het pijltje op Make Audio CD zet, zegt ie: Create a regular Audio CD that plays in all CD Players and on your PC.
Nou doet ie het op mijn pc wel, maar in de cd-speler niet, heeft iemand een idee hoe het zou kunnen komen? Het zijn allemaal mp3'tjes die ik wil branden.
Moet ik misschien de optie Make MP3 CD kiezen, of Make Data CD?
 
Laatst bewerkt:
Of zou het kunnen dat de cd-speler gewoon een te oud ding is om mp3'tjes te lezen?
 
Als je MP 3 wil branden moet je een data CD aanklikken (ca 180 nummers) Hiervoor heb je een DVD speler nodig die MP3 ondersteunt.
Voor een CD die je in een gewone cd speler wil spelen dan moet je er een audio CD van maken (ca 20 nummers)
 
Ja, dat laatste heb ik gedaan, en hij doet het niet in de cd-speler. Dat is nu mijn vraag, waarom niet? Zou het kunnen dat die cd-speler te oud is om mp3'tjes te kunnen lezen?
 
Geplaatst door Leidenschaft
Ja, dat laatste heb ik gedaan, en hij doet het niet in de cd-speler. Dat is nu mijn vraag, waarom niet? Zou het kunnen dat die cd-speler te oud is om mp3'tjes te kunnen lezen?
Probeer is een discman / andere cd-speler dan weet je het. Ik denk dat hij dan te oud is je cd-speler, of hij ondersteunt het niet.
 
Dit schijf je :

Ja, dat laatste heb ik gedaan, en hij doet het niet in de cd-speler. Dat is nu mijn vraag, waarom niet? Zou het kunnen dat die cd-speler te oud is om mp3'tjes te kunnen lezen?

Maar een gewone cd-speler speelt géén MP 3'tjes
 
Vreemd. Ik heb bij de oude buurvrouw mijn cd uitgeprobeerd en daar deed ie het wel...
 
Ik zal het nog een keer proberen uitteleggen

Op een data cd kan je mp3'tjes wegschrijven Maar dan heb je een mp 3 speler nog of ook in de meeste DVD spelers

Als je in Nero een audio CD maakt kan je deze alleen in
o.a. een DVD speler of een "ouderwetse"CD speler of b.v. in je auto afspelen hoewel daarvoor tegenwoordig ook mp3 spelers te verkrijgen zijn.
Ik hoop misschien dat het zo wat duidelijker is
 
cds

hoi ik heb nog even een mededeling op je vraag
ik snap dat je een audio cd wil maken van je mp3 liedjes en dat je in nero de keuze hebt gemaakt voor make audio cd tot zover is het ook goed.waar je misschien mee zit is het merk cdtjes dat je gebruikt of anders misschien is jouw cd speler niet in staat om gekopieerde cds te spelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan