geen netwerkverbinding draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwenny

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Berichten
16
Hoi

Ik heb een philips CPWBS154 adsl router, normaal had ik met mijn laptop draadloze verbinding, mijn pc is verbonden met de router!

Dit is mijn probleem, onlangs gingen niet al de lampjes van mijn router, dus ik deed er ff de kabels eruit en er terug in, daarna had ik niets meer van verbinding op de laptop! Op de pc doet ie het nog prima!

Op de laptop krijg ik deze meldingen:
- LANverbinding: netwerkkabel niet aangesloten, en rood kruis door icoon.
- netwerkkaart verbonden, geen rood kruis
- draadloze netwerkverbinding ook niet verbonden, ook rood kruis

Als ik de lijst wil weergeven met de beschikbare netwerken, geeft hij niets weer in de lijst!

Wie kan mij helpen om terug verbinding te krijgen op mijn laptop??

Alvast bedankt!!
Grtz Kwen :love:
 
Geplaatst door kwenny
Als ik de lijst wil weergeven met de beschikbare netwerken, geeft hij niets weer in de lijst!

Je kijkt toch wel bij netwerkverbindingen en niet per ongeluk bij mijn netwerklocaties?
 
Vreemd,
misschien heeft ie zich op een af andere manier gereset.
Misschien moet je hem even opnieuw aan en uitzetten.
Ik bedoel dan alles in het netwerk, router, PC en laptop.
Wil bij mij nog wel eens helpen.
 
Tprobleem is, ik heb zelf mijn router niet ingesteld :eek: dus als ik die zelf nu zou proberen te resetten en het mislukt heb ik helemaal geen internet meer :eek: :( en de persoon die hem heeft ingesteld is zeker voor een maand niet beschikbaar om naar hier te komen..

grtz Kwen
 
Probeer eerst eens even met een netwerkkabel weer verbinding te krijgen.Lukt dat ?
 
sry voor late reactie :eek: maar kwas gaan werken, en khad het nog druk..

maar als ik met die netwerkkabel zou proberen, moet ik dan achteraf toch weer instellingen doen van de router!

Ben bang om dat risico te nemen! Als het mogelijk is zou ik liever eerst wat (via jullie hulp:eek: als jullie mss ideeën hebben) aan de instellingen van de router op deze pc prutsen en het zo proberen goed te krijgen!

Als dat mogelijk is ten minste.. :confused:

Anders zal ik iemand van pc winkel moeten bellen..

Alvast heel erg bedankt allemaal :thumb:

Grtz kwen :love:
 
Hello

Ik heb weer verbinding op mijn laptop (maar nu niet meer op pc), maar nog altijd niet draadloos! Ik heb gewoon de netwerkkabel in mijn laptop gedaan, nu geeft ie nog een icoon dat ik geen draadloze verbinding heb!

Hij staat wel ingeschakeld, dus ik probeerde ff 'herstellen' maar dat lukt ook niet :(


grtz kwen;)
 
Hoi

Gisteren smste mijn buur dat zijn pc voorstelde om draadloze verbinding te zoeken, toen hij dat eens probeerde, gaf hij mijn router weer! Hij kon alleen niet verbinden omdat hij de 'key' niet had!

Dus is er iets in mijn instellingen van mijn beveiliging van de router?

Ik kan geen draadloze verbindingen weergeven, en mijn buur wel, ligt daar de storing en mijn probleem?

Bye ;) kwen
 
Als dat allemaal zo is dan zou ik de hele boel resetten en opnieuw opzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan