installeren office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanny

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Ik probeer al een hele tijd om office 2003 te installeren, i.p.v de office 2000 die ik op de pc had. Bij de installatie heb ik aangeven dat ik Outlook niet geinstalleerd wilde hebben. Na de installatie bleek echter dat mijn OE verdwenen was. Ik heb office 2003 maar weer verwijderd en met systeemherstel mijn OE weer terug kunnen halen. Nu probeer ik office 2003 weer opnieuw te installeren maar krijg ik de hele tijd deze melding:
De functie die u wil gebruiken bevind zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Klik op ok om opnieuw te proberen wat dus niet lukt..... of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met het installatie pakket 511741.MAINSP1op.msp
Ik heb met het verwijderen geprobeerd om office 2003 via het configuratiescherm te verwijderen maar ook daar kreeg ik dezelfde melding. Weet even echt niet meer wat ik moet doen om office er weer op te krijgen......met een schoolgaande zoon is het wel balen dat er nu zelfs geen word meer is..
Hoop dat iemand mij advies kan geven?
Alvast bedankt!
groetjes, Hanny

Typ 511741.MAINSP1op.msp eens in met zoeken en kijk of het op je schijf is achtergebleven.

Ook dit heb ik al gedaan en het gevraagde bestand is niet op de pc achtergebleven.
Zou ik kunnen proberen om office in veilige modus te installeren of heeft dat toch geen zin?

Wat ik raar vind is wel dat je Outlook Express kwijt raakte. Zelf heb ik ze gewoon naast elkaar lopen.
Normaal gesproken installeer je Office en je geeft daarna de rechten wat mail betreft aan Outlook Express
Heb je wel via Programma toegang en instellingen Office weer verwijderd?

Nee, dat laatste wil ook niet lukken want ook dan krijg ik het bericht dat er een bestand niet gevonden kan worden, zie mij eerste berichtje..
Wordt er gewoon niet goed van...

Duik nu mijn bed in. morgen weer een dag..
Hanny

In ieder geval bedankt voor het reageren.
Probeer straks nog even of ik office er in veilige modus wel op krijg. Zoniet dan toch maar office 2000 er weer op.

groetjes, Hanny

Ik ben benieuwd. Het zou toch echt gewoon moeten gaan. Het blijft vreemd dat er een pad gezocht wordt.
Je kunt n.l. kiezen waar je een deel van Office wegzet i.v.m. terugdraaien.

Ík heb het geprobeerd in veilige modus,maar ook daar vraagt hij om het msp bestand.
Laat er nu voorlopig office 2000 maar opstaan.
Misschien als ik een andere versie van office 2003 te pakken kan krijgen dat ik het daar dan nog mee probeer.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

groetjes, Hanny

Kijk eens HIER Je bent niet de enige.
En wat verder in die thread vond ik DIT

Laatst bewerkt:
het is gelukt!!

Heb op de site die jij me doorgaf een programma'tje
gedownload en dat laten draaien. Daarna kon ik inderdaad office 2003 er weer zonder problemen op krijgen. Ook heb ik nu Outlook Express standaard als mijn e-mailprogramma in kunnen stellen.
Heel erg bedankt vooe de moeite!

groetjes, Hanny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan