Ik probeer al een hele tijd om office 2003 te installeren, i.p.v de office 2000 die ik op de pc had. Bij de installatie heb ik aangeven dat ik Outlook niet geinstalleerd wilde hebben. Na de installatie bleek echter dat mijn OE verdwenen was. Ik heb office 2003 maar weer verwijderd en met systeemherstel mijn OE weer terug kunnen halen. Nu probeer ik office 2003 weer opnieuw te installeren maar krijg ik de hele tijd deze melding:
De functie die u wil gebruiken bevind zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Klik op ok om opnieuw te proberen wat dus niet lukt..... of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met het installatie pakket 511741.MAINSP1op.msp
Ik heb met het verwijderen geprobeerd om office 2003 via het configuratiescherm te verwijderen maar ook daar kreeg ik dezelfde melding. Weet even echt niet meer wat ik moet doen om office er weer op te krijgen......met een schoolgaande zoon is het wel balen dat er nu zelfs geen word meer is..
Hoop dat iemand mij advies kan geven?
Alvast bedankt!
groetjes, Hanny
De functie die u wil gebruiken bevind zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Klik op ok om opnieuw te proberen wat dus niet lukt..... of typ in het onderstaande vak een ander pad naar een map met het installatie pakket 511741.MAINSP1op.msp
Ik heb met het verwijderen geprobeerd om office 2003 via het configuratiescherm te verwijderen maar ook daar kreeg ik dezelfde melding. Weet even echt niet meer wat ik moet doen om office er weer op te krijgen......met een schoolgaande zoon is het wel balen dat er nu zelfs geen word meer is..
Hoop dat iemand mij advies kan geven?
Alvast bedankt!
groetjes, Hanny