HP pavilion + recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

twinnie

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
249
Hoi, ik heb een HP Pavilion a260nl. Nu heb ik de c:/ schijf geformateerd en wilde ik alles weer terug zetten maar helaas. Op de D:/schijf staat het recovery gedeelte de schijf is 4 GB waar 3.2GB gebruikt is door de recovery gedeelte, helaas er zijn geen mappen te bekenen.

Hoe moet ik nu alles weer terug zetten op c:/

Vast bedankt
Twinnie:thumb:
 
Hoi crash, ik heb er helaas geen floppy bij gekregen.

Ik heb gekeken op de links die jij hier plaatste maar ik heb ook geen cd recover creater meer op mijn c:/ schijf staan er staat helemaal niets meer op c:/ .

Op de D:/schijf schijnt het recover gedeelte te staan maar ja .

Als ik de pc opstart kan ik op F10 klikken om de pc te recoveren maar dat doet ie nie meer sinds alles van c:/ af is.

Misschien nog een ander idee ?

Twinnie
 
Helaas heb ik even geen ander idee. Als ik nu even beter op die links van mij lees, zie ik dat er voor XP geen herstel cd's nageleverd worden, omdat deze op die verborgen partitie staan.:(

Wat je nog kunt proberen is een mailtje naar HP sturen en uitleggen wat de situatie is. Je kunt ook kijken of je via de "online support chat" van HP verder komt:
http://h20179.www2.hp.com/ipgemea/nl/caller/oohsupport.asp?h_cc=nl&productCategory=12455
Deze is helaas nu gesloten, maar tijdens kantoor uren open(maandag tot vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur)

Ik heb hiermee al een paar keer goede ervaringen gehad(met die chat), voor pc's van andere mensen die een probleem ermee hadden. Je krijg vrijwel direct een HP medewerker, die je kan helpen.:)
 
Bedankt crash, ik ga het morgen ff proberen

Thanx:thumb:
 
Suc6 en laat even weten of je verder bent gekomen.
 
Hoi Crash,
ik heb net gebelt met HP er is zo niet aan te doen maar wel als ik de recover cd heb, dan is het weer te herstellen.
Dus nu moet ik aan zo'n recover cd zien te komen!!

Greetz
Twinnie:thumb:
 
Hmm, jammer. Het wordt ben ik bang lastig aan die cd's te komen, of je moet iemand met exact dezelfde HP pavilion kennen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan