HTTP-fout 403 - Verboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

babsje

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Berichten
7
Ik kan met geen mogelijkheid mijn eigen homepage bezoeken. Ik krijg voortdurend deze foutmelding:
"HTTP-fout 403-Verboden". Is er hier iemand die weet wat er aan de hand kan zijn.
 
Misschien dat we je kunnen helpen als je wat meer info geeft. Welk OS draai je? Welke webserver?

Cotje
 
Heb je toevallig een bestand genaamd ".htaccess" geupload? Of misschien geen index.htm(l) in die map staan? Sommige servers laten dan een 403 zien namelijk.

Als je een index.htm hebt hernoem die dan eens naar index.html.

Als je site begint met bijv "begin.htm" zal het niet gaan werken.
 
Als het goed is........

Ik had voor de zekerheid ook een mail naar mijn hoster (lycos) gestuurd omdat ik een vermoeden had dat het probleem wel weer eens bij hun zou kunnen liggen. En jawel hoor, kreeg vanavond een mail terug dat ze de zaak weer eens weer niet fatsoenlijk kunnen draaien. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
 
http 403 en zonealarm oplossing

De site wordt door zonealarm standaard geblockt.
Zonealarm -> Privacy -> Main -> Custum (cookie control) -> enable javascript en/of die andere die standaard op disabled staan.

Ik kan met geen mogelijkheid mijn eigen homepage bezoeken. Ik krijg voortdurend deze foutmelding:
"HTTP-fout 403-Verboden". Is er hier iemand die weet wat er aan de hand kan zijn.
 
Http:\\403 fout

Veelal wordt dit veroorzaakt door een niet goed werkende router bij wireless verbinding. Ook een wireless modem kan daar de oorzaak van zijn. Zet voor 10 to 30 seconden de spanning van router of modem af. Daarna zal het weer in orde zijn. Let op het pictogram van de verbinding in de TRAY rechtsonder indien die aanstaat, die laat meestal een rood kruis zien. Heb je een directe kabel vebinding dan mag je niet op die pagina komen. Is het been bekende altijd eerder werkende pagina dan wil het opnieuw opstarten van je systeem weleens een oplossing bieden. Denk er aan dat een dergelijke fout soms een zeer trage verinding opstart kan geven.Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan