TOM TOM GO aansluiten aan de PC via USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
208
Ik heb via DOWNLOAD software SHARE dc++

Voor mijn TOM TOM GO het volgende gedownload:

maps of Benelux
maps of Europa
Flitspalen


Ik ken de site's www.flitspaal.nl

Ik heb gedownload POIEDIT zgn.software met updates voor de allerlaatste Flitspalen in NL.


Nu doet deze POIEDIT moeilijk IS er een andere geschikte software dan deze is mijn eerste vraag?

Het probleem zit hem in de Activesync deze is benodigd als ik via USB tom tom koppel aan me PC
MAAR activesync van Microsoft functioneert niet omdat deze POIEDIT NIET herkent,dus kan ik niks overzetten naar de tom tom....

Als ik via USB tomtom koppel word deze NIET herkent ik heb XP met SP2 etc..etc...
Het word herkent als ware je een digitale camera aansluit en komt de keuze afspelen,inhoud bekijken etc..etc...

Ik heb eveneens wat ik had gedownload via DC++ via slepen en neerzetten geprobeerd in de zgn.F drive want zo word de tomtom herkent door XP

Deze F drive herkent de Software POIedit NIET.
Voor mensen die werken met POIEDIT ik heb ook de gebruikershandleiding gelezen voor TOMTOm
Maar met gebruik van LOCAL dus NIET PDA toevoegen functie in de menu opties van POIEDIT komt het wel op de tomtom maar werkt het niet zien ik het niet!!!.

Wie weet raad Hoe herkent XP mijn tom tom is er een andere software (GRATIS) en te downloaden voor herkenning van de tomtom?

Ik wil niks anders dan de UPDATES van alle kaarten van de BENELUX + EUROPA + FLITSPALEN op de tomtom zetten meer niet!!!.

Alvast bedankt alle info is welkom
 
Je moet eerst een verbinding met je navigatie systeem krijgen d.m.v. activesync. Krijg je dat wel voor mekaar? Staat er in activesync verbonden? Dit alles staat nog los van het contact met poiedit. Zodra activesync contact heeft moet poiedit ook contact kunnen maken. Als het uiteindelijk helemaal niet wil lukken met active sync kan je de bestanden die poiedit wil schrijven op je navigatie system ook eerst op harde schijf kunnen laten zetten en deze handmatig kopieeren via je kaart lezer of misschien via je f drive( je navigatie systeem?) naar je map waar je kaart in staat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan