Navigatie op laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrEeZeR

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.877
Lo,

Ik zou ooit eens een navigatiesysteem van mijn laptop willen maken en vroeg me af wat ik hiervoor nodig heb ? Een USB / PCMIA GPS kaartje ? Welke zijn hier het beste / goedkoopst mee?

Software wil ik er niet bij, scheelt weer geld. Heb de programma`s al.

Meer mensen die dat hebben ? Lijkt me wel super. Ook voor het zogenaamde "Wardriven".. al doe ik dit alleen voor mezelf zodat ik later kan zien waar ik gratis kan internetten langs de kant van de weg :p

Thanks !

Greetz,

Dennis
 
Er zijn verschillende gsp muizen verkrijgbaar in zowel usb als seriele/ps2 uitvoering. Prijzen varieren van €75 tot €200. Wat voor jouw (laptop) het makkelijkst is moet je zelf even bepalen, ligt ook erg aan je budget. Kijk ook even welke soort muis je software ondersteunt.
Er zijn zelfs muizen die je met een adapter rechtstreeks in je pcmcia poort kunt steken. Heb je dus geen kabels meer, nadeel is dat de antenne dan vaak geen optimaal "zicht" heeft op de satellieten aangezien de laptop vaak op de stoel ligt.
 
Wardriven doe je toch niet met GPS?

Is leuk, ik spreek uit ervaring!
 
XP_PC zei:
Wardriven doe je toch niet met GPS?

Is leuk, ik spreek uit ervaring!

Wel. Hoe wil je anders precies bepalen waar de netwerken zijn? (Achteraf dus he...).
 
Mja met dat idee...

Ik heb gewoon een geheugen en een draadloze netwerkkaart ;).
 
Is het al gelukt ik wil namelijk ook navigeren via laptop

Is het al gelukt ik wil namelijk ook navigeren via laptop maar hier zit vista op en ik weet niet welke programma's en muis ik hier voor moet gebruiken.Het mag natuurlijk niet al te veel kosten.

groeten

Marco
 
Welkom supertoeter,

Het is op helpmij de bedoeling dat je zelf een topic opent over een probleem/vraag en niet inbreekt in andermans topic en zeker niet als die uit 2005 komt.

Derhalve gaat dit topic dan ook op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan