Printscreen32

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor 63

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
482
Hallo ellemaal,
Weet iemand waar ik van het programma Pintscreen32 een goede handleiding kan vinden?
vr gr Cor.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor je gezocht en moet bekennen dat het me niet gelukt is het te vinden. Ik kan alleen maar bedenken dat iemand die goed bekend is met het programma je er misschien mee zou kunnen helpen :) Dus als er een Helpmijer is met die kwaliteit? Dan heeft bij deze de vraag weer een kick :D
 
Er zijn wel 1000 programmaatjes uit dat genre...
Kijk even hier. Hier vind je een hele waslijst gratis schermafdrukprogramma's.

Zelf gebruik ik Hoversnap, een van de betere. En toch zo simpel...

1. Download het programma. Je hebt 2 bestanden, een programma en een dll-bestand, zet deze samen in een mapje.
2. Klik het programma aan, nu verschijnt er onderaan een extra symbooltje naast je klok. Klik daar met rechts op en neem "configure".
3. Vul de opties in.
hovers.gif


4. Klik op de HIDE knop. Nu kan je een van de toetsencombinaties gebruiken.

Voor hoversnap gelden volgende toetsencombinaties:
Printscreen: het volledige scherm
ALT+Printscreen: enkel het actieve scherm
CONTROL+Printscreen: je cursor verandert in een kruisje, hiermee kan je een rechthoek over het scherm tekenen en die rechthoek wordt dan je schermafbeelding. Het tekenen gaat hetzelfde als het tekenen van een rechthoek in paint of word.

James:)
 
Laatst bewerkt:
Hallo James,
Hartelijk dank voor je reactie, hier heb ik wat aan.
vr gr Cor.
 
Da's graag gedaan Cor, als er iets niet duidelijk is. Vraag het dan he;) Is echt een superprogje.

TIP: als je nu van een windowsvenstertje een fotootje moet maken, dan neem je best Gif als uitvoertype, is echt heel duidelijk en klein in formaat:)
Jpeg ook wel, maar dat heeft zo van die wazige randjes:)

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan