Hoe Zet Ik Kaarten Van Landen Op De Tomtom

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERMERCEDES

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
208
Mijn eerste vraag staat nog open zag ik,
Heb het zelf al opgelost namelijk als volgt:

poiEdit downloaden zo gebeurt
updaten gaat vrij snel
daarna TOMTOM met USB koppelen aanzetten en wachten

vervolgens komt XP met de lijst keuze afspelen,openen als,map openen etc..etcc..

dit wegklikken

in POIEDIT naar updatemanager gaan klikken evt.voor NIEUWSTE updates ophalen daarna LET OP:

NIET op PDA klikken maar op LOCAL(specifiek voor tomtom)

Vervolgens kom je in verkenner van XP dar zoek je F: drive zo word tomtom herkent openklikken kom je in tomtom mappen zoek de juiste en daar gaat alles van POIEDIT heen

bijvoorbeeld flitspalen naar de map benelux als je klikt op PDA komt verkenner en sta je gelijk op de F drive van tomtom daar klik je op benelux alles gaat dan zoals slepen neerzetten na 1 klik naar de tomtom dit zie je op je scherm van tomtom

klaar alles staat er op

NU is mijn 2 e vraag als volgt: Ik heb zie ook mijn eerste vraag eogenlijk ALLE mappen van europa uitbreiding specifiek van bepaalde landen op me PC staan

hoe zet ik deze op de TOMTOM?Welek software is geschikt?

Dank U

medewerking gewenst
 
Ik snap er nix van wat je bedoeld. Wil je je vraag beter formuleren en leestekens gebruiken? Dat leest wel zo prettig.

Kaarten zet je over door via je pc naar de PDA te browsen, totdat in je de map Storage Card komt. Vervolgens de kaart-map gewoon hier naar toe slepen en wachten totdat ie overgezet is. Zorg dan dus wel dat het geheugenkaartje groot genoeg is.
 
KAARTEN op TOMTOM zetten

Ik heb de kaarten/mappen van een X-aantal landen op me PC staan,Ik heb deze gedownload via DC++
Iemand deelt dit zo werkt DC++.

Nu zoek ik een GRATIS software programmatje welke ik GRATIS kan downloaden v/h internet waarmee ik dus de kaarten welke ik heb op mijn tomtom kan overzetten

Wie weet welke programma hiervoor geschikt is is mijn vraag?

Ik beschik over XP met SP2
adsl snelle internetverbinding
TOMTOM 300 GO met sd-card van 256MB
En een USB kabel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan