Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 20 van 73

Onderwerp: Computer schakelt zich steeds uit!!

  1. #1
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Vraag is opgelost
    Hallo,

    De laatste tijd schakelt mijn computer zich ineens uit en start zichzelf opnieuw op. Het maakt niet uit wat ik aan het doen ben. Bij het opstarten krijg ik ook een scherm dat het systeem is hersteld van een ernstige fout.
    Ik heb windows xp home edition.
    Wie kan me helpen??
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  2. #2
    Giga Senior SJJ's avatar
    Geregistreerd
    25 november 2001
    Locatie
    Borne
    Afstand tot server
    ±80 km
    Misschien toevallig hitmanpro geinstalleerd met NOD32 er in zo ja verwijder hitmanpro en probeer dan nog eens.

  3. #3
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Nee, ik heb geen hitmanpro op de computer staan
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  4. #4
    Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Purmerend
    Afstand tot server
    ±105 km
    Klik rechts op deze computer.
    Eigenschappen.
    Tabblad geavanceerd.
    De onderste button instellingen.
    Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
    Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt ipv een zwart scherm en een reboot. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.

    Bron:
    http://www.helpmij.nl/forum/showthre...threadid=84207
    grtz Lex

    Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

  5. #5
    Giga Senior SJJ's avatar
    Geregistreerd
    25 november 2001
    Locatie
    Borne
    Afstand tot server
    ±80 km
    Schakel in Systeem - geavanceerd in Opstart en herinstellingen haal het vinkje bij De computer automatisch opnieuw opstarten even weg en probeer dan nog eens.

  6. #6
    Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Purmerend
    Afstand tot server
    ±105 km
    LOL @ SJJ.
    Twee zielen 1 gedachte.
    grtz Lex

    Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

  7. #7
    Giga Senior SJJ's avatar
    Geregistreerd
    25 november 2001
    Locatie
    Borne
    Afstand tot server
    ±80 km
    Ja oud maar niet gek

  8. #8
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Ik heb een beetje rondgeneust op helpmij en zie in dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...hreadid=226417 dat je de laatste fouten kan zien rond de tijd dat het gebeurde. In het log staat inderdaar een rood kruisje met fout.
    Bij de bron staat system error en bij categorie 102.
    Wat kan ik verder neerzetten om de fout te laten zien?
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  9. #9
    Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Purmerend
    Afstand tot server
    ±105 km
    Even wachten tot je een blauwscherm met een foutmelding krijgt. Graag de exacte foutmelding hier plaatsen.
    grtz Lex

    Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

  10. #10
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Even een vraagje: Ik kan heel die foutmelding van de vorige keer kopieren naar het klembord. Zal ik die hier plakken?
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  11. #11
    Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Purmerend
    Afstand tot server
    ±105 km
    Kun je doen, maar wacht ook even de foutmelding van het blauwe scherm af.
    grtz Lex

    Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

  12. #12
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Ik heb een foto gemaakt van het blauwe scherm die ik te zien kreeg, met de foutmelding erin:


    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  13. #13
    Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Purmerend
    Afstand tot server
    ±105 km
    Stond er helemaal bovenaan dit "DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL"?

    Info:
    http://support.microsoft.com/?kbid=291810&sd=RMVP
    grtz Lex

    Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

  14. #14
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Geplaatst door crash
    Stond er helemaal bovenaan dit "DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL"?
    Dat weet ik niet zeker. Zal ik dit dan maar uitproberen wat Microsoft zegt??

    http://support.microsoft.com/kb/244617/EN-US/
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  15. #15
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Tien minuten geleden kreeg ik weer die blauwe scherm, maar nu is hij helemaal te zien. Het is een andere melding dan die Crash had. Zie hieronder:



    Edit: Dit is trouwens een andere foutmelding zo te zien dan de vorige
    Laatst aangepast door profpc : 24 oktober 2005 om 19:56
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  16. #16
    Giga Senior SJJ's avatar
    Geregistreerd
    25 november 2001
    Locatie
    Borne
    Afstand tot server
    ±80 km
    Misschien heb je HIER wat aan.

  17. #17
    Giga Senior
    Verenigingslid
    profpc's avatar
    Geregistreerd
    23 december 2003
    Locatie
    Rijswijk zh
    Afstand tot server
    ±163 km
    Ik heb ervoor gekozen om de pc opnieuw te installeren.

    Hierbij is de vraag opgelost.
    Ben je blij met de service die Helpmij.nl verstrekt?
    Doe een donatie of word lid, klik hier voor de opties.
    Is je vraag opgelost? Klik dan op 'Zet status opgelost' in je vraag.

  18. #18
    Member
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Locatie
    maastricht
    Afstand tot server
    ±139 km
    Ik krijg hetzelfde te zien als de 2de van profpc, maar dan inplaats van PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA krijg ik te zien: Een voor de werking van het systeem onmisbaar proces of thread is onverwacht afgesloten of afgebroken en bij mij staat: ***STOP: 0×000000F4 (0×00000003, 0×821FC020, 0×821FC194, 0×805F9F88)

    de rest is precies hetzelfde

    ik krijg dat te zien als ik nieuwe hardware aansluit of een scansysteem gebruik zoals norton of hitman pro. En CHKDSK start zich iedere keer op als ik de computer opstart en dan blijft hij bij onderdeel 2 van 3 bij 3% ik krijg de PC alleen opgestart als ik CHKDSK annuleer

    En als hij dan helemaal is opgestart krijg ik deze melding van microsoft windows: het systeem is hersteld van een ernstige fout. Er is een logboekvermelding van deze fout gemaakt. Vertel Microsoft over dit probleem: Wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden zo dat wij weten hoe Microsoft Windows moet worden verbeterd. Dit rapport wordt vertrouwelijk en anoniem behandeld. Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier.
    Rapport verzenden niet verzenden.

    als ik op niet verzenden klik krijg ik dat blauwe scherm van de bios weer te zien en als ik wel verzend krijg ik nog een keer die melding van Microsoft Windows en als ik klik op foutenrapport weergeven dan staat er dat het een algemeen probleem is en dat ze niet weten wat het is en dat de computer niet van de schijf kan lezen. en staat er dat het inderdaad ook door filterprogramma's als virusscanners kan komen maar ik kan virusscanner ook niet verwijderen want dan krijg ik weer virussen kan iemand me helpen?

  19. #19
    Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Purmerend
    Afstand tot server
    ±105 km
    Welkom op Helpmij.

    De volgende keer kun je beter je eigen topic aan maken, maar goed we gaan het proberen.

    Ik kan helaas niets zoveel vinden over die stop error.

    Zit er toevallig net onder je videokaart ook een PCI kaart aangesloten?
    Werd er nog een bepaald bestand genoemd in het blauwescherm?
    grtz Lex

    Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

  20. #20
    Member
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Locatie
    maastricht
    Afstand tot server
    ±139 km
    hoe kan ik zien wat de Videokaart is? (sorry ben niet zo technisch op het gebied van hardware)
    volgens mij wordt er geen bestand genoemd, ik heb er een foto van gemaakt maar ik krijg hem niet in dit bericht toegevoegd? dan zie ik zoon rood kruis dat hij het niet kan openen?
    maar als ik mijn computer uitzet komt dat ineens ook maar dan staat de onderste alinea er niet meer, dat van bezig met starten van de fysieke geheugenmap, en er staat nu een andere stop:
    0×000000F4 (0×00000003, 0×817D1020, 0×817D1194, 0×805F9F88
    maar toen ik gisteravond de computer uitzette stond er wel iets op de plaats waar bij profpc stond PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.
    maar ik wist toen nog niet dat het ook kwam als ik de PC uitzette dus heb ik het niet kunnen fotograferen stond ook met hoofdletters en onderstreepjes geschreven ik zal eens een paar keer de PC uit en aan zetten om te kijken of het weer komt.

  21. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

    Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen