Tomtom Op Sd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dopey

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2001
Berichten
95
HoiHOi,

ik heb een vraagje...wanneer je met tt ergens heen bent gereden en je gaat terug rijden crasht je pda zodat je tomtom kwijt bent. Nou blijven de bestanden (landen mappen etc) op de SD kaart staan, maar is het ook mogelijk om de complete installatie van tt op de sd kaart te zetten? om zo dus de setup te starten? anders ben je natuurlijk aangewezen tot het stratenboek :)

Groetjes martijn
 
Het installatie bestand kan wel op de SD kaart, zodat je vanuit dit bestand kan installeren.
Maar het moet wel op de ppc geinstalleerd worden.
 
Nou niet helemaal waar maar ik denk dat het PDA afhankelijk is.
Ik had een pannasonic waarbij ik aplicaties van de sd kaar kon opstarten, tijdens het instaleren kon ik de opslag media kiezen in de PDA en dan gaf ik dus de sd kaart als opslag installatie ruimte.
Dat werkte, mischien dat jij dat ook kunt met je PDA.
 
De kaarten worden op de sd kaart gezet en het tomtom programma op de ppc. Zo werk het bij mij. Of het afhankelijk is van een merk weet ik niet, ik heb er maar één.
 
Ja maar bij dat ding staat het ingebakken op de hardware toch? Mischien neit echt een goed voorbeeld.
Ik weet niet zo 123 een site met andere uitleg sorry.
 
Misschien een tip.
Zet je kaarten op een SD kaartje en je navigatie software op je PDA.
Daarna maak je een backup, deze zet je dan op je SD kaartje.
Wanneer je PDA dan crasht dan zet je deze backup terug.
Je kan ook wel je navigatie software op je SD kaartje zetten maar soms gaat dat ten koste van de snelheid.
Of je navigatie gaat dan schokken, achter lopen of slecht werken.


Met vriendelijke groet.
 
Allemaal bedankt voor de reacties en links,

ik ga gewoon ff stoeien met het ding !

groetjes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan