Helpmij.nl geeft TIEN jaarlicenties NOD32 weg !!!!

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
9.805
Van NOD32 Nederland mag Helpmij.nl 10 jaarlicenties weggeven tw. van € 39,00, nou weggeven, je moet er wel wat voor doen.

Geef het antwoord op de volgende vraag;

Door wie is NOD32 ontwikkeld?

Stuur je antwoord voor 14-11-2005 naar prijsvraagnod32@helpmij.nl

Uit de goede inzendingen worden tien personen getrokken die een gratis jaarlicentie ontvangen van NOD32 Nederland. De winnaars worden voor 30-11-2005 in deze topic bekend gemaakt. Wil je meer weten over NOD32
 
Mooi van NOD32 dat ze dit doen:thumb:, misschien is het handig/leuk om dit bericht ook bij het 'niews' op de voorpagina te zetten?

Groeten Wijnands
 
bij deze op voorpagina
 
je moet toch alleen je email adres erbij geven? Of heel je thuisadres?
 
Zoals gezegd de winnaars worden in deze topic bekend gemaakt. Hierna worden pas de overige gegevens gevraagd.
 
Nog 14 dagen te gaan. :thumb:

ps. We krijgen ook mailtjes binnen waar niets in staat, deze kunnen wij niet meerekenen. Let dus op dat er wel wat in staat, m.a.w. druk niet te snel op 'Verzenden'.
 
Mag ik zo vaak mee doen als ik wil, of mag het maar 1 keer per email of iets in die geest? Heb nog wel wat gmail-accountjes namelijk :D
 
Nog 13 dagen te gaan.

Mag ik zo vaak mee doen als ik wil, of mag het maar 1 keer per email of iets in die geest? Heb nog wel wat gmail-accountjes namelijk
Opsturen mag alleen...... je telt maar een keer mee.
 
je kan toch niet zien of er iemand dubbel meedoet.
 
Dus... hou het eerlijk.
 
Ik heb meegedaan, of't goed is weet ik niet.. heb niet het idee dat het zo makkelijk te vinden is :p
 
Geplaatst door BrEeZeR
Ik heb meegedaan, of't goed is weet ik niet.. heb niet het idee dat het zo makkelijk te vinden is :p
Kom op Dennis het is heel makkelijk te vinden.

Nog 12 dagen te gaan.
Op dit moment zijn er 182 inzendingen.
 
Ah, toch wel makkelijk ? Dan heb ik het vast wel goed :p

182 inzendingen :eek:
 
Geplaatst door BrEeZeR
Ah, toch wel makkelijk ? Dan heb ik het vast wel goed :p

182 inzendingen :eek:

mooi he :) een erg goed lopende wedstrijd dus :)
 
Waarvan 175 van mij :D

Neej, grapje.. Heb één keer meegedaan en hoop te winnen uiteraard, maar wel op een eerlijke manier..
 
Leuk die NOD actie maarre......als ik me wil aanmelden voor een 6-weekse trial via de helpmij site wordt er ook om mijn lidmaatschapsnr. gevraagd.
Waar kan ik dat in mijn profiel terugvinden?
 
als lid moet je jaarlijks een bedrag betalen.
Persoonlijk heb ik hier ook niet veel goesting in omdat ik het geld de voordelen niet waard vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan