Draadloos internet probleem firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silverclone

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2005
Berichten
52
steeds als ik firewall instaleer ( norton, McAfee enz.) op dit moment McAfee doet met internet na de instalatie het niet meer.. ik heb een draadloze internet verbinding van wanadoo (livebox) maar ik heb dus gehoord dat je ergens iets meot invullen dat hij je draadloze internet doorlaat ofzo.. maar ik zou niet weten waar ik moet kijken en hoe het moet.. zou iemand mij dat misschien kunnen uitleggen.. ik heb op het moment McAfee firewall..

Alvast bedankt..!
Tristan
 
Je zegt dat je meerdere antiviruspakketten hebt draaien??

Dan zou ik om te beginnen er maar een gebruiken, twee bijten elkaar en kan nooit goed gaan.
 
Daarna kun je misschien naar je email kunnen gaan en daar je gegevens in kunnen vullen. Livebox moet deze dan zo herkennen.
 
Als het goed is heb je documentatie bij je livebox meegekregen.
Daar kun je zien dat je eerst een nummer in moet typen in de adresbalk van IE
Dan kom je op een configuratiesite. loop die maar eens door, gebruik is hoogstwaarschijnlijk engels maar kies de defaultkeuzes en alles zal werken.
 
Heb je het nu over Firewalls die je geprobeerd hebt of over Anti-virusprogramma's?
Gebruik 1 Anti-virus(norton of McAfee)en 1 Firewall.
Neem dan de beste gratis Firewall en dat is Zone Alarm.
 
Volgens mij moet je je firewall configureren om je internet verbinding door te laten. Geef dus even aan welke firewall je gebruikt. Dan is er vast wel iemand die je kan vertellen hoe dat configureren werkt

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan