Rollercoaster tycoon 1 slaat niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handige Harry

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2003
Mijn zoon heeft een legale cd rom van Rct 1 (de oudste versie). Het spel werkt perfect op een ding na. Hij kan het spel niet opslaan. Als een spel gespeeld is en je slaat het op, kan hij het later niet meer terug krijgen, de computer springt terug naar het buroblad. Heeft hier iemand ervaring mee?

groetjes Jan.

Hoi,

Blij dit te lezen (nou ja blij). Heb het eigenlijk nog nooit op het forum gegooit. Maar heb hetzelfde probleem. Inmiddels RCT2 gekocht voor 5 euro in de winkel :) Werkt perfect. Dus ben niet de enige die dit heeft.

Maar ben zeer benieuwd naar wat het is. Inderdaad ook het opslaan en als je het spel wil laden dat ie dan naar het bureublad springt. Daarvoor altijd gedaan.

Beste Winnie de Pooh

Ik heb RCT2 en RCT3 voor hem gedownload (illegaal). maar hier vindt hij niets aan. Hij ging steeds weer over op RCT1 (dit was ook een gedownloade). Toen zag ik inderdaad in de winkel voor een paar euro een cd rom van RCT1 liggen. Ik dacht dan heb je een legale versie die zal wel goed werken, dus niet.

Groetjes Jan

ik had dat ook er moet een patch bij

klik

je moet de dutch hebben en in de map van rollercoaster zetten dan op de patch drukken dan doet hij het weer

Laatst bewerkt:
Rollercoaster tycoon 1 slaat niet op

Beste SontriaX

Het spel slaat op, dankzij de patch. Heel hartelijk dank voor je reactie.

Groetjes Jan.

he nu heb ik een vraag ik set de patch er in nu zegt hij een fout lol weet jij wrm?
hij zegt.This is the lastest version and does not require updating.

Laatst bewerkt:
rollercoaster tycoon1 slaat niet op

Ik weet het misschien.

Als je Windows Vista hebt dan klik je met de rechte muisknop op de game (waarmee je de game start) en dan klik je op ''als administrator openen'' die klik je aan en nu heb je geluid en kun je de game opslaan!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan