Snelheidsverhoging

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Ben ff een maand op vakantie geweest maar zie dat ik nog steeds geen snelheidsverhoging heb gekregen bij Planet. Weet iemand wanneer dit wordt gerealiseerd? Ik woon in Nijmegen en heb ADSL.
 
Kun je dat niet beter even aan Planet vragen?
 
Lees dit even. Denk dat je nog even geduld moet hebben. Kpn liet mij weten via mail dat zij tot 31 dec. snelheden opvoeren, daarna kon ik weer contact opnemen met ze als het bij mij niet zo was..
 
Oke alvast bedankt! Wacht nu maar rustig af.:)
 
Geplaatst door PJnijm
Oke alvast bedankt! Wacht nu maar rustig af.:)

Moet je de instellingen ook veranderen in je speedtouch modem of doet hij dit automatisch als de snelheidsverhoging komt
 
Geplaatst door alro


Moet je de instellingen ook veranderen in je speedtouch modem of doet hij dit automatisch als de snelheidsverhoging komt

Gaat gewoon automatisch, net zoals bij de verhoging in mei of wanneer was dat. Je hoeft na mijn weten geen nieuwe software ofzo te hebben voor je speedtouch, de snelheid wordt gewoon vanzelf hoger..
 
Even je modem aan en uit doen en dan zul merken of het al is doorgevoerd.
 
Geplaatst door upsidaisy
Even je modem aan en uit doen en dan zul merken of het al is doorgevoerd.

Dit klopt als een bus. Na resseten van mijn modem bleek de snelheidverhoging hier ook al doorgevoerd te zijn. Beterrrrrr..
 
Hij lijkt bij mij ook te zijn gestegen van 157 naar 283 echter ik zie bij (ondanks ingelogd) een blauw busjemet een rood/witte kruis er doorheen bij Speedtest. De rest is wel groen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan