presentatie in office open

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul59

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2003
Berichten
27
Ik heb op mijn computer met xp home office open geinstallerd, als ik nu een powerpointpresentatie krijg doorgestuurd via mail en ik open deze dan start de presentatie niet automatisch, hetgeen ik niet heel erg vind. Ook als er geluid bij zit kan ik deze niet horen en dit vind ik wel erger. Ik heb al geprobeerd om de prestentatie te openen met power point maar dat wil niet lukken. Als er een mail met een presentatie binnenkomt opent mijn mail programma (=incredimail) steevast deze presentatie met office open. Ik heb office open al eens verwijderd maar dan krijg ik geen enkele prestentatie nog open???? Kan ik ergens instellen om geluid af te spelen tijdens een presentatie of kan ik ergens instellen dat steeds powerpoint moet gebruikt worden om presentaties te openen??

NB. als ik de bijlage opsla kan ik deze wel openen met powerpoint.


Groeten Paul.
 
Hallo Paul,

Het probleem met geluid heb ik nooit ervaren. Alle presentaties met geluid doen het bij mij gewoon. Is het bij alle presentaties met geluid zo? Of is het toevallig één?
Om de presentatie standaard met powerpoint te openen, zul je of de instellingen van Windows aan moeten passen of die van Incredimail. Die van Windows doe je als volgt.
Sla een powerpointpresentatie op op je harde schijf. Houdt vervolgens shift ingedrukt en klik met de rechtermuisknop op de presentatie. Kies vervolgens "Openen met..." en kies dan Powerpoint uit de lijst met programma's. Zet dan een vinkje voor "Dit programma altijd gebruiken...." en klik op OK. That's it.
Hoe je de instellingen van Incredimail aanpast weet ik niet, want ik heb daar nog nooit mee gewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan