par2 bestanden openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb Grabit geinstalleerd maar kom op diverse nieuwsgroepen z.g.n. par2 bestanden tegen. Hoe kan ik deze bestanden unzippen of bekijkbaar maken?
 
Kan het zijn dat ik nog geen bestanden kan bekijken als ik het heb uitgepakt met quickpar? Ik zie daarna nog steeds par bestanden. Hoe werkt dat?
 
je hebt waarschijnlijk rar en par files, par files zijn om rar files te repareren, en die blijven inderdaad gewoon staan, na de reparatie.
 
Wie kan mij helpen? Ik heb nu een rar bestand gedownload en unzipped met winrar maar hij zegt dat er nog meer rar files van dat bestand moeten zijn, dat klopt want ik had er maar 1 gedownload. Ik heb nu dus 1 bestandje, een een avi van maar liefst 232 mb unzipped. Maar nu komt het, ik kan dat bestand voor geen mogelijkheid weggooien. Hij zegt als ik op delete klik dat het bestand niet kan worden verwijderd, dat het door een ander programma wordt gebruikt maar dat wordt hij niet dus waarom krijg ik dat bestand niet weg? Ook na het opnieuw opstarten van mijn PC lukt het niet. Kan er niets mee, niet verwijderen, niet verplaatsen niets. Ik wil het bestand van mijn PC hebben aangezien ik het 232 mb is en mijn schijf is niet al te groot. Ik hoop dat iemand mij even kan redden. Alvast dank.
 
Ook al weer gelukt inmiddels met het programmaatje unlocker 1.7 wat elders op dit forum werd geadviseerd in een topic.
 
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij is de topic van 2005, dus lang niet actueel meer.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan