Wanadoo probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

linkin park

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
9
hallo ik heb een probleem heb wanadoo maar valt steeds af van internet wat moet ik doen help??????:evil: :(
 
Geplaatst door linkin park
hallo ik heb een probleem heb wanadoo maar valt steeds af van internet wat moet ik doen help??????:evil: :(

Zou je een iets uitgebreidere beschrijving willen geven van je probleem.

Hoe vaak heb je er last van?
Hoe ziet je netwerk eruit?
Als je een netwerk hebt, werkt het wel op andere computers?
 
nou kijk ik heb wanadoo maar hij valt steeds weg van internet en msn dus ik weet ff niet wat ik nou ken doe dus jah ik hoo dat ik hier antwoorden krijg op m`n vraag:p
 
Geplaatst door linkin park
nou kijk ik heb wanadoo maar hij valt steeds weg van internet en msn dus ik weet ff niet wat ik nou ken doe dus jah ik hoo dat ik hier antwoorden krijg op m`n vraag:p

Als jij antwoorden wil, dan zou je misschien ook onze vragen kunnen beantwoorden, want daardoor kunnen wij mogelijk bepalen waar het probleem ligt :)
 
Hoe vaak het je er last van?

Wat heb je gedaan voordat je dit probleem kreeg.



Wij willen het graag oplossen, maar dan hebben wij wel meer informatie nodig.. :)
 
heb je de livebox?
 
kheb der elke dag wel last van

en ik heb niks gedaan voor ik dat probleem kreeg heb ik aleen maar gemsnt of een paar liedjes gedowload ok een paar honderd dan
 
anders moet je je modem is resetten. er zit waarschijnlijk een knopje op het modem. Dan maak je meteen gebruik van de versnelde downloadsnelheid waarschijnlijk:D
 
hoe bedoel je dat eigelijk:$ sorry ben er niet zo prof in en handig in om dat te kunnen
 
Haal de stroom eens van je modem af en laat hem een minuutje uit staan en doe dan de stroom er weer op.
Nogmaals..kabel of adsl?
 
Geplaatst door linkin park
oke doe het

En wat heb je nou gedaan om het werkend te krijgen?

want als later iemand dit topic leest, dan kan hij/zij het ook op deze manier proberen :)
 
En ik heb de titel maar even aangepast.
probleem is nou niet zo'n mooie pakkende titel voor het onderwerp.
 
heb dus de stekker eruit gehaald en 1 minuutje gewacht het wou wel bij mij dus jah en dan ook weer erin gestopt thnx everybody
:thumb:

ga zo door iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan