geen geluid op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
116
ik wil een film kijken via me laptop op me tv, beeld en alles geen probleem, heb alleen geeen geluid..heb nu net alle sites bekeken met dit probleem en ook alle uitleggen, maar waar ik nu niet echt wijs uit wordt is t volgende..
ik heb zo´n zwarte s-kabel van me laptop in me tv zitten. Moet ik ook nu nog andere kabels aansluite op me laptop..want bijv voor zo+n gele tulp is geen gaatje en die is normaal voor t geluid. of moet ik wat aan de instellingen doen en heb ik alleen zon kabel nodig die r nu inzit.
wie kan me helpe
 
Je zal ook je geluid naar de TV moeten brengen ,Desnoods via een daarvoor speciale Scart stekker
 
De gele kabel/plug/stekker is NIET voor het geluid maar voor het beeld.
In principe zou het geluid met de S-Video kabel mee moeten komen.
Als dit niet zo is, zou ik nog even goed op die link zoeken die ik je bij je vorige vraag heb gegeven.
Misschien toch iets met je configuratie?
 
ik kan echt nergens vinden, iemand een idee of ervaring met op je tv kijken via S-kabel
 
Hallo


Een S - video kabel geeft enkel video door .

Zie :

http://www.extradvd.nl/html/videokabels.htm

Voor het geluid dien je nog een extra aansluiting te maken .

Indien uw portable zo'n aansluiting bezit weet ik niet mits er geen vermelding is van merk of typenr.

Misschien via een eventueel aanwezige line - out uitgang proberen???

Peter
 
okk dank je, want iemand anders had gereageerd met t volgende bericht

De gele kabel/plug/stekker is NIET voor het geluid maar voor het beeld.
In principe zou het geluid met de S-Video kabel mee moeten komen.
Als dit niet zo is, zou ik nog even goed op die link zoeken die ik je bij je vorige vraag heb gegeven.
Misschien toch iets met je configuratie?

Dus daarom heb lopen zoeken in de instellingen enz maar kwam r dus daarom er niet uit!

Ik heb de volgende laptop acer aspire 1520

heb je hie rwat aan??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan