Ewido anti-malware scanner

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
9.806
Helpmij.nl heeft weer een leuke actie voor haar gebruikers kunnen organiseren. Het gaat dit keer om Ewido. Wil je als verenigingslid van Helpmij.nl Ewido bestellen dan krijg je 25% korting. Ook niet verenigingsleden kunnen Ewido via Helpmij bestellen. Zie onderstaande linken.

Ik ben verenigingslid

Ik ben geen verenigingslid
 
Ik wil geen spelbreker zijn, maar als ik bij hun site kijk dan krijg ik toch een beetje
de indruk dat je blij gemaakt wordt met een dooie mus. Ik weet trouwens niet of de vereniging dit al gecontroleerd heeft.

Het lijkt leuk om een flinke korting te krijgen op het pakket, maar als je evern verder kijkt dan zie je dat dat bedrijf wel erg creatief met wisselkoersen omgaat en je voor een groot deel een sigaar uit eigen doos krijgt.

Het bedrag blijft nl gelijk, ongeacht of je USD of EUR kiest en dan is het natuurlijk wel leuk om een korting aan te bieden.

Als ik bv een licentie neem met onbeperkte updates en ik kies op de site voor EUR, dan kost mij dat 79,95.

Als ik netjes via mijn Paypal in USD ga betalen dan betaal ik nog maar 67 EUR.

Uiteraard geld hetzelfde voor de eenjarige licentie waar de prijs, als je in USD gaat betalen, uiteindelijk ook lager uitkomt.


Nogmaals, ik vind het een leuke actie maar vind wel dat dit vermeld mag worden. Een wisselkoers van 1:1 is nl wel erg creatief ;)
 
Je hebt gelijk, ik zie het ook. Ik heb Ewido om opheldering gevraagd.
 
Ik heb nog geen antwoord gehad, dus nogmaals om een reactie gevraagd, maar op hun site zie ik wel Voor inwoners van de Europese Unie is 16% BTW in de prijs begrepen. staan. Betaal je daarom in USD komt er nog 19% BTW bij.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan