start telkens opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanrump

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Hoi sins kort heb ik MS media center op mijn pc geinstaleerd en heb alle updates geinstaleerd.Mijn pc draaide 2 dagen gewoon normaal maar sins kort als ik mijn pc aan maakt start hij telkens op nieuw op , echt zwaar irritand .Iemand een enige idee wat de oorzaak kan zijn ??? Alvast bedank voor jullie hulp.

Start die dadelijk terug op of kan je nog tijdelijk werken ermee?

nee .hij start op ik toets mijn admin code in dan krijg ik opstart geluid te horen en dan me scherm ,daar na scherm hele maal zwart en start hij weer opnieuw op .Maar die fout melding krijg ik alleen als ik me internet stekker in hebt als die ont koppeld is dan geen probleem.Mijn internet is verbonden aan een router.zal het misschien aan die router liggen ????

Kijk eens of je instellingen nog juist zijn.

jah daar in kan ik niet komen want ik ken het wacht woord niet om in de router te komen,die ken mijn huis genoot wel denk ik ff vragen als hij weer thuis is gekomen van het werk .Maar als het zow ver is dat ik dat w8 woord wel weet en in me router ben gekomen welke instellingen moet ik na kijken of veranderen dan??

Ik denk dat de router opnieuw ingesteld moet worden.

okeej dan zal ik maar eens proberen dan en kijken of het wel lukt

het is in tussen al gelukt .Start niet meer op was blijk baar een virus .Ik heb kaspersky laten draaien heeft twee gevonden en verwijderd en heb NOD32 laten lopen ook gevonden en verwijderd.Dus nu weer lekker gaan stoeien met media center .

Heel hartelijk bedank voor jullie goede hulp Thanks!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan