IP adres in adresbalk ingevoerd. Nu inloggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marticorni

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Berichten
87
Ik weet niet of ik het hier goed zet, maar het leek me de verstandigste optie.

Ik heb een vraagje. Als ik Internet Explorer opstart en in de adresbalk (ookwel URL-balk) mijn ipadres invoer wordt er gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord. Weet iemand misschien wat ik hier in moet vullen?
 
Bedoel je het ip-adres van je modem?
 
Over welk ip adres heb je het ? Neem aan intern/extern (gaat niet lukken met wachtwoord)
 
Welke IP-adres

Ik heb als bijlage een plaatje hoe de thuissituatie bij mij is. Ik wil de ip weten die met 62.*** begint. Ik heb het niet over de 192.168.1.*, want dat is de netwerk-ip.;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is een extern ip adres.Als dat van jezelf is dan weet ik niet goed waar je naar zou willen.
 
upsidaisy zei:
Dat is een extern ip adres.Als dat van jezelf is dan weet ik niet goed waar je naar zou willen.

Ja, het is mijn eigen IP adres. Maar ik wil dus weten waar ik dan naartoe ga, als ik inlog, maar ik weet niet welke inloggegevens ik moet gebruiken!
 
Waarschijnlijk geen username en password admin. Lijkt me namelijk het router-menu dat je dan probeert te benaderen ;)
 
pmeijne zei:
Waarschijnlijk geen username en password admin. Lijkt me namelijk het router-menu dat je dan probeert te benaderen ;)

Zal niet gaan bij een extern IP nummer,dus ik denk dat er iets niet helemaal in de haak is.
 
Ja!

pmeijne zei:
Waarschijnlijk geen username en password admin. Lijkt me namelijk het router-menu dat je dan probeert te benaderen ;)

Je hebt gelijk! Ik kan dan gewoon inloggen bij de router-instellingen. Bedankt man!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan