snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud12

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2001
Berichten
98
op een sitecom router dc-202 zijn 2 pc aangesloten 1 met win 98 en 1 met xp na klachten van mijn zoon wanneer de pc beneden aan staat het erg langzaam gaat bij hem
ik naar speedtest met beide pc daar waren de resultaten voor de xp machine download 209 upload 59 en connection 680 op de win 98 download 231 upload 43 en conection 189

hoe kan ik er voor zorgen dat de conection snelheid op de win 98 machine omhoog gaat
 
Laatst bewerkt:
Je kunt met de bandbreedte stoeien die Windows op zijn manier verdeelt. Ik heb inmiddels wat voor je gevonden hier maar het is een trial.
Je zou eens kunnen kijken of het uitmaakt.
Bovendien reserveert Windows ook nog een deel voor 'joost mag het weten'.
Hier staat een tweak.
 
Laatst bewerkt:
Elisa, dat is wel handig.
 
bedank voor je reactie de tweak werkte niet en is allleen voor xp en de pc met win98 heeft een te langzame snelheid en met net netlimiter kan je volgens mij alleen maar de bandbreedte in banen leiden in plaats van het eerlijk te verdelen want die van win98 is gewoon te laag en de snelheid zo daar volgens mij omhoog moeten kunnen
 
Ik ben de 98-pc vergeten :confused: Wat jammer dat het nu niet gaat met die tweak.
En op jouw pc de bandbreedte knijpen via die tweak? Ik bedoel, als je de boel op 0 kunt zetten moet het ook tegenovergesteld kunnen.
Kijk eens of dat wat uitmaakt voor de 98 pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan