Toepassingsfout 0xc0000005

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul.larisa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Ik krijg sinds zondag deze foutmelding:

foutmelding: Toepassingsfout 0xc0000005 kan de toepassing niet juist initialiseren klik op OK om de toepassing te beeïndigen

Na deze boodschap krijg ik alleen een leeg bureaublad te zien, dus ook geen start menu.

Kan iemand mij met dit probleem helpen ?

Alvast bedankt! :(

paul.larisa zei:
Ik krijg sinds zondag deze foutmelding:

foutmelding: Toepassingsfout 0xc0000005 kan de toepassing niet juist initialiseren klik op OK om de toepassing te beeïndigen

Na deze boodschap krijg ik alleen een leeg bureaublad te zien, dus ook geen start menu.

Kan iemand mij met dit probleem helpen ?

Alvast bedankt! :(

Heb je een HD deframent gedaan??

Kijk hier eens
http://www.updatexp.com/0xC0000005.html
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/winxppro/nl/maintain/sp2mempr.mspx

Dit probleem kan optreden als een systeemthread een uitzondering genereert die niet wordt afgevangen door de foutenhandler. Dit probleem kan onder de volgende omstandigheden optreden:

Er is onvoldoende ruimte beschikbaar op de vaste schijf. Als dit probleem optreedt nadat u de computer voor het eerst opnieuw opstart tijdens Windows Setup of nadat Setup is voltooid, is er mogelijk onvoldoende ruimte beschikbaar op de schijf voor het uitvoeren van Windows.

Incompatibel BIOS. Als dit probleem optreedt nadat u de computer voor het eerste opnieuw opstart tijdens Windows Setup of nadat Setup is voltooid, is het computer-BIOS mogelijk incompatibel met Windows.

Incompatibele videoadapterstuurprogramma's.

Beschadigd RAM-geheugen (Random Access Memory).
Een beschadigd stuurprogramma of een beschadigde systeemservice.

Een incompatibel programma voor extern beheer van een andere leverancier. Als het probleem te maken heeft met het bestand Win32k.sys, kan de oorzaak een programma voor extern beheer van een andere leverancier zijn.

hetzelfde

Ik krijg dezelfde foutmelding, als ik mijn computer opstart en mezelfd dan bij een account aanmeld dan geeft hij een foutmelding:

Windows-toepassingsfout zei:
kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000005). Klik op OK om de topassing te beeindigen.

en als ik dan op OK druk krijg ik nog een keer dat bericht en als ik dan weer op Ok klik dan doet men computer helemaal niks meer.
ik kan nu alleen nog maar in veilige modes op men computer weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? ik snap namelijk nie echt wat jullie nu bedoele en wat nu de oplossing is :confused: :rolleyes: :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan