gekraak in telefoon. Er beld iemand internet verbinding weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilzone

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
35
Hallo, ik zit met een naar probleempje. Er zit al een paar jaar een gekraak in de telefoon, als je hem oppak hoor je gekraak en gekras. Als er iemand opbeld, of wij bellen iemand valt de internet verbinding van adsl 1500/265 weg van wanadoo basic. ff later heb ik weer verbinding en kan ik weer gaan internetten. Als de telefoon gaat denk ik al bij me zelf owjey de internet verbinding valt weer eens weg, en jahoor weer het zelfde geintje.


Is dit iemand ook overkomen of weet iemand er raad mee, vertel het me ff in het forum.

kilzone
 
Je hebt dan de splitter op de verkeerde plaats zitten. Je telefoon zit nu voor de splitter, en het is de bedoeling dat de telefoon na de splitter komt.
Zie voor het goede aansluitschema de handleiding die je bij je modem hebt ontvangen.

Groeten Oossie
 
kilzone

UH, nee srry, ik zit in in vak electrotechniek, en heb daar alle verstand van. Trouwens, als je de modum op de line zet en de line op de modun (dus omwissel) heb je geen verbinding met het internet. dus daar zal het wel niet aan leggen.

als btw de adsl weg is en ik de telefoon gewoon rechtstreeks op de line zet van kpn heeft i het gekraak ook. maar dat van het adsl uitvallen als er iemand beld dat vind ik vaag (hij valt ff uit, na 1 min heb ik weer verbinding hoor en dan zijn ze beneden nog aan het bellen. dus het heeft gewoon te maken met het opnemen van de hoorn.)


kilzone
 
En het probleem zit niet in de telefoon zelf?
Als dat zo'n goedkoop frutselding van de Blokker of de markt is heb je dat al sneller.
 
kilzone

Hallo, nee we hebben 2 telefoons (achter de splitter) van kpn zelf en nog een goede, we hebben al verschillende telefoons geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen.

hebben meer mensen dit al eens gehad, laat het ff weten.


kilzone
 
Wanneer het hier een KPN aansluiting betreft, lijkt het me een zaak voor KPN.
Even een belletje of e-mailtje naar die club.
Wel vreemd dat je daar al jaren last van hebt en nu pas een oplossing zoekt, maar waarschijnlijk een van je goede voornemens van het nieuwe jaar?
 
Je weet 100 % zeker dat je geen "illegale" aftakking voor de splitter hebt zitten ?
Hoe oud zijn de draden ?
 
gekraak in de telefoon internetverbinding valt weg

Als ik bel of gebeld wordt valt mijn internetverbinding weg na een tijdje is de verbinding weer goed. Mijn telefoon kraakt vaak maar niet altijd.
Alle verbindingen zitten volgens de gebruiksaanwijzing.
De kpn kan geen storing vinden bij de ingang van de telefoonaansluiting.
Andere telefoon geprobeerd Geen effekt.
Geen illegale aftakking.
HELPMIJ
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het handiger is dat je zelf een topic opent met je vraag ipv je vraag in een vraag van een ander stelt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan