Emule Kad netwerk blijft op firewalled staan na plaatsing telefoonmodem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt gelijk, maar de poorttesten eindigen dan alsvolgt :
Starting TCP connection test...
TCP test successful.
Now testing UDP...
Sending UDP packet...
Waiting for result...
UDP test failed!

En toch is Kad netwerk (via poort 4672) beschikbaar, vreemd toch. Hoe kan ik e.e.a. in ZA aanpassen dat de test successful is (alsof ZA niet aan staat, maar alleen de NAT-router als firewall functioneert).
 
Je bedoeld de test van eMule zelf, ja die hapert wel eens. Maar als aangegeven wordt dat de poort toch openstaat en op het bolletje rechtsonder beide pijltjes groen zijn is er verder niets aan de hand.
Nee je hoeft in ZA niets te wijzigen, heb ik ook niet gedaan.
 
Misschien doe ik iets doms maar ik heb in Windows Firewall Bestands- en printerdeling en Core Networking aangevinkt en nu werkt KAD wel.
 
Oke, ga ik ook naar kijken en proberen. Echter weet ik niet of het nu zo slim is om
Bestands- en printerdeling aan te vinken. Dat zou ik zeker niet doen, als je bepaalde privacydocumenten e.d.
op je HD hebt staan. Dat type docu's heb ik sowieso NOOIT op mijn HD; die staan op een externe los aan te sluiten HD, of een USB-stickie.
Over Core Networking lees ik : "Core Networking zien wij als de tak waarin de meest basale en belangrijkste apparatuur voor uw netwerk te vinden is".
Ik weet niet of men hier 'van buiten af' kwade dingen mee kan ? Zie ook : http://www.securelink.nl/solutions/core-network-services
Wellicht kan iemand anders hier, daar iets over zeggen (Schrijven) !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan