m'n beeldscherm geeft een groene gloed..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ben ik uit geput, dat van @Lange Pier nog geprobeerd?

Denk reparatie duur zal uitvallen,Vraag eerst maar prijs opgaaf!
 
BANDIT123 zei:
Die zit in een luidspekerkast , meestal een grote ronde van een stereo installatie

:shocked: dus dan moet ik één van mn boxen opesgroeven? :eek:
 
Bank$ zei:
:shocked: dus dan moet ik één van mn boxen opesgroeven? :eek:

Nee joh, het was maar een voorbeeld, ik sloop alles en nog wat, dan hou je nog eens wat over, in dit geval een luidsprekermagneet.:D
Ik weet dus niet of dat probleem door datzelfde euvel veroorzaakt wordt, dat is op afstand niet te zeggen.

Als een monitor dit euvel zou geven, zou IK die gelijk openslopen en repareren, maar dat moet je niet doen als je daar geen ervaring mee hebt, vooral de hoogspanning aarden van de beeldbuis, niet doen dus, misschien inderdaad gewoon wegbrengen voor een prijsopgave.
 
Lange Pier zei:
Nee joh, het was maar een voorbeeld, ik sloop alles en nog wat, dan hou je nog eens wat over, in dit geval een luidsprekermagneet.:D
Ik weet dus niet of dat probleem door datzelfde euvel veroorzaakt wordt, dat is op afstand niet te zeggen.

Als een monitor dit euvel zou geven, zou IK die gelijk openslopen en repareren, maar dat moet je niet doen als je daar geen ervaring mee hebt, vooral de hoogspanning aarden van de beeldbuis, niet doen dus, misschien inderdaad gewoon wegbrengen voor een prijsopgave.

hier baal ik best wel van:( en waarom? nou ik had bij een bedrijf (gratis) 3 goedwerkende 21' beeldschermen afgehaald.. ik heb dit beeldscherm uitgekozen uit de 3.. en precies op dezelfde dag dat ik de 2 overblijvende beeldschermen had verkocht ging deze kapot :eek: :shocked: :( :mad:

dat heb ik weer:(
 
ik heb hier op dit moment ook last van .. ik zie de kleur rood HELEMAAL NIET meer op mn beeldscherm. Alleen bovenin het beeld is alles goed, en hoe meer naar beneden hoe erger het gloed wordt:S
 
Steelo zei:
ik heb hier op dit moment ook last van .. ik zie de kleur rood HELEMAAL NIET meer op mn beeldscherm. Alleen bovenin het beeld is alles goed, en hoe meer naar beneden hoe erger het gloed wordt:S

Jah het is bij mij ook nog niet weg:( dus dat wordt voor mij een nieuw beeldscherm aanschaffen..

succes ermee,
Mike
 
Bank$ zei:
Jah het is bij mij ook nog niet weg:( dus dat wordt voor mij een nieuw beeldscherm aanschaffen..

succes ermee,
Mike

maar zie jij helemaal BOVENIN je beeldscherm wel de kleuren goed?
 
Steelo zei:
maar zie jij helemaal BOVENIN je beeldscherm wel de kleuren goed?

Nee, bij mij is alles slecht:( ik ga wel eerst een nieuwe kabel proberen. als je er niet uitkomt probeeer dan ook een nieuwe kabel.

Succes,

Mike
 
Hmz ik weet niet hoor, mijn beeld spaced dood..

soms is het goed beeld en dan weer groene gloed..:S vage ****
 
Systeeminstellingen terugzetten

Ik had hetzelfde probleem met mijn lcd monitor.
ik heb toen de monitor terug gezet naar fabrieksinstellingen.
toen was de groene gloed weg :d
 
Welkom rikvdwiel,

Je reageert in een bericht dat meer dan 6 jaar oud is. Volgens de regels hoeven oude topics niet omhoog gehaald te worden. Daarom gaat er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan