Printer in Netwerk plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Berichten
3.532
Hallo ik heb een vraagje.

Wij hebben thuis een net werk (draadloos en bedraad) en we moeten best wel eens wat printen allemaal nu is mijn vraag: Is het mogenlijk om via alle pc's/laptop naar 1 printer te printer? en zo ja, wat is dan een handige mannier?

We hebben nu een printer maar die wordt binne kort vervangen voor welke hebben we nog gen idee.. misschien dat jullie ook een goede printer advieseren die in het netwerk past.

Ik gebruik Windows XP Prof.

Modem:
Thomson Speedtouch 510

Router:
Sitecom WL-143
Broadband Router 140+ High Speed

p.s. Me modem gaat via me Router naar de pc's en laptop.

MvG
Wouter
 
Hey..

Je kan gewoon (via start --> configuratie --> printers....) een printer toevoegen.

Zorg dat alle pc op een werk groep zitten. Op de pc waar aan de printer is aangesloten, kies je voor deze printer delen.

Bij de andere pc...doe je toevoegen...kies netwerk printer en hij komt als het goed is vanzelf in beeld...volg instructies en voila...Grtz..:D
 
Oke dat klinkt simpel:D hij vind hem inderdaad...

Nu me andere vraag nog wie weet er een goede printer(eventueel nieuw) voor een leuke prijs die ook niet super veel inkt gebruikt zodat ik elke maand een nieuw inktpatroon moet halen...de printer die ik nu heb is egt aan vervanging toe namelijk.. als hij print (inkleur en zwart) komt er altijd een vage streep door heen... we hebben hem al laten schoon maken maar dat helpt niet.. we hebben nu de Canon BJC1000 (4 a 5 jaar oud ongv.)

Wie weet er een goede printer?:D

Wouter
 
Mijn Konica Minolta Magicolor 2400W print prima en als je veel print ben je met een laserprinter goedkoper uit. Deze haal je bij de Mediamarkt voor 245 euro. Alleen een toner vervangen is even slikken (100 euro) maar daar doe je dan ook heel lang mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan