Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: dvd brander, brand niet meer

• Vraag is niet opgelost

dvd brander, brand niet meer

Hallo, mijn dvd brander wil niet meer branden lezen doet ie wel maar als ik met nero een cd of dvd ga branden dan zegt hij iedere keer dat er een fout inzit. alleen dan maakt hij overal een icoontje van en hij past de naam van de dvd wel aan en hij zegt dat hij de groote heeft hoe groot hij zou moeten zijn alleen hij zegt tijdens het branden dat hij fout is en stopt en meer doet ie niet weet iemand iets??

Giga Honourable Senior Member Elisa's avatar
    Ga eens naar apparaatbeheer en verwijder de cdrom/brander.
    Sluit je pc af en start daarna weer op.
    Windows vindt het app. weer.
    Soms ben je hierna van je problemen af.
    Kant en klare oplossingen heb ik meestal niet maar.........ik denk wel heel graag mee

Nee

Nee dat werkt niet heb dit probleem al eerder gepost alleen toen werd ie verwijderd en dat werkt niet

Toen hoeft nu niet te zijn.
    De cdrom/dvd brander wordt wel verwijderd maar wordt met opstarten altijd weer herkend door Windows. Tenzij er wel iets heel vreemds met je cdrom aan de hand is.

Je zou ook nu kunnen proberen om te kijken in je foutenlogboek.
    start/config.scherm/systeembeheer/comp.beheer/logboeken
    Kijk bij systeem en toepassingen.

Of uninstall en install Nero.
    Kant en klare oplossingen heb ik meestal niet maar.........ik denk wel heel graag mee

Toen was vorige week, en toen was het nog niet gemaakt maar mijn vraag was wel weg dus vraag ik het opnieuw en ik zeg dat ie het nog steeds niet doet. Ik zal Nero even opnieuw instaleren en in dat logboek is ook niks te vinden

Je wilt me toch niet zeggen dat jouw pc zo perfect is dat er geen enkel rood vraagteken/kruisje/uitroepteken staat in de logboek? Dat kan gewoon niet. Er is altijd wel wat.

Ja dat klopt heb hem 3 weken geleden helemaal gereset omdat moederbord kapot was heb er toen een nieuwe laten inzetten en toen heb ik 1 week lang goed kunnen branden en toen kreeg ik dat ie iedere keer faald

Misschien vreemde tip,ga eens in de kast en druk je kabels eens goed aan(die brede)
    Kijk Eerst Bij Jezelf Dan Bij Een Ander Zelf Maakt Men De Meeste Fouten
    Het voorkomen van spyware-infecties en browserhijacking

Over dat logboek....dit is de mijne, een klein stukje. Daar staat al een rood kruisje in. Heb jij echt niets?
    Je hebt toch wel XP?
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  Comp.jpg‎
Bekeken: 7
Grootte:  41,0 KB  
    Laatst aangepast door Elisa : 13 februari 2006 om 22:46

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners