Digicam wordt steeds slomer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
951
Mijn 2e kale leegte post, hiero niet omdat het een onzinnig forum is, maar gewoon omdat ik de eerste ben ;-)

Mijn digicam word langzaam steeds slomer... Is er een manier waarop je hem weer kan opsnellen? Ik heb hem hier ff niet bij de hand, dus kan ik geen gegevens geven, merk weet ik niet uit me hoofd, maar het duurt elke keer langer met laden als ik foto's bekijk die op 't kaartje staan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Formatteer je kaartje eens.

Wel eerst je foto's op je pc zetten, want die gaan verloren, natuurlijk.
 
hoe formateer je ze? Hij word namelijk niet aangegeven als losse schijf, ik kan ze alleen overzetten met mijn hp progje, en de enige manier om een schijf te formateren die ik weet is:
dos promt
format A:
bijvoorbeeld, maar dit schijfje heeft geen letter. En er zit een beejte ruimte in de cam, en een beetje op een extra kaartje...
 
Ik weet niet welke camera en welk soort kaartje je hebt, maar de optie "Formatteren" zit op je camera zelf.

Het staat vast wel in de handleiding van je camera.
 
Zie het topic nu pas, maar het lijkt erop dat je kaartje gefragmenteerd is.. het is net als in Windows als je allerlei dingen installeert / verplaatst etc staat alles door elkaar en wordt het traag.

Weet niet zeker of zoeits kan met zo'n kaartje, maar daar lijkt het op.. en met zo'n camera merk je dat gelijk. Formatteren lijkt me de beste oplossing ja. (Of heb je toevallig een instelling veranderd waardoor je foto's 2x zo groot zijn?).
 
fotos groot of klein, ze duren allebij lang laden... om te bekijken op cam.
 
Heb je je kaartje intussen al geformatteerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan