pocketpc kan niet verbinden met computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

matvkeulen

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Zo, ik heb een leuke uitdaging voor jullie waar ik zelf al vele uren in heb gestoken

Ik wil mijn pocketpc verbinden met mijn computer. Computer draait op windows xp sp 2. Computer staat aangesloten op een draadloos netwerk.
Hierbij het volgende probleem:
Na installatie van activesync en opnieuw opstarten van pc sluit ik de pocketpc aan. XP ziet een nieuw usb apparaat. Even later komt de melding dat het om een onbekend apparaat gaat. Onder apparaatbeheer staat bij usbcontrollers een onbekend usb apparaat. Activesync werkt hierdoor niet. Bij mijn computer staat echter wel een pictogram van mobile device.
Dit heb ik al geprobeerd:
- activesync opnieuw installeren
- hard reset pocketpc
- firewall en virusscanner uit
- aansluiten zonder netwerkaansluiting op pc
Wat heb ik nog niet geprobeerd?

Volgende probleem:
Ik heb geprobeerd de pcc via bluetooth te verbinden. Ik maak gebruik van mobile action bluetooth stick. Het programma herkent de ppc en andersom ook. Toch kan ik geen partnership aanmaken. Het programma geeft aan dat ik dit moet instellen bij configuratiescherm-->bluetooth-apparaten. Helaas heb ik dit helemaal niet in mijn configuratiescherm staan.
Wat kan ik hiermee?

Onder apparaatbeheer staat bij usbcontrollers een onbekend usb apparaat. Activesync werkt hierdoor niet. Bij mijn computer staat echter wel een pictogram van mobile device.
Staat er een vraagteken voor?

Zou je dus moeten installeren.
Maar dat zou gewoon met Active Sync gebeurd moeten zijn.
Ga daar in app.beheer eens zoeken naar een 'andere' driver bij dat USB-apparaat. Leidt Windows vervolgens naar de map waar Active Sync in staat. En zoek de driver op.

Heb ik al gedaan en dat werkt niet. XP zoekt een ini bestand en die staat niet in de map van activesync.

Lees dit eens door. Ik heb weinig tijd om het te doen. Misschien is het wat.

staat je pocket pc aan? anders geeft ie bij mij dezelfde melding namelijk.
groet rene

Na installatie van activesync en opnieuw opstarten van pc sluit ik de pocketpc aan.

Als ik activesync (3.8) installeer moet ik altijd halverwege mijn PPC in de cradle doen waarna je een partnership kan maken. Zodra ik de PPC in de cradle steek geeft windows aan dat ie nieuwe hardware heeft gevonden en zegt een paar seconde later dat het gereed is om te gebruiken.
Welke versie activesync gebruik je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan