Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 21 tot 40 van 41

Onderwerp: Goede en slechte Affiliates

• Vraag is opgelost

Thumbs down Verdiensites?

Zoals ik het zie en ervaren heb: geen enkele affiliate of zogezegde 'verdiensite' is de moeite van de tijd die je eraan spendeert....(en adsense is ook niet voor iedereen mogelijk, ze weigeren nogal wat sites)
    De belachelijk lage bedragen dekken bovendien niet eens domein- en hostingkosten. Een echte verdiensite waar je een degelijk bedrag zou kunnen verdienen bestaat volgens mij helemaal niet....het gaat de eigenaar van de verdiensite trouwens zelf ook om te verdienen hé door jou te laten werken...

Junior Member
    Afstand tot server
    ±86 km
    Bedankt voor je reactie.

Sinds kort probeer ik www.assistme.nl met een bedroevend resultaat van euro 0,0 op ca 40.000 unieke impressies.

Ik wil adsense niet de grond inboren, het is wel degelijk winstgevend en dekt ook de onkosten voor de data en de server. Tevens verhuren we zelf een bannerplek a 460x60

Het probleem met adsense is echter dat je niet op een stabiele stroom inkomsten kunt rekenen, het is zo grillig dat je elke dag de website in de gaten moet houden. Maar zo worden de daginmkomsten gedecimeert.

Meer verdelen over affiliates lijkt de oplossing, moeten ze wel iets opleveren.

Imre
    "Deduction dear Watson...."

Verloren tijd

Verdelen over affiliates? Is gewoon verloren tijd, als je de vergelijking maakt met wat je erin investeert en wat het opbrengt (als het al iets opbrengt..duh)....ik kan wel iets anders met mijn tijd....

hallo ja erg leuk deze post wat ik me zo af vroeg ben op zoek zelf naar iemand die me zou kunnen helpen met wat dingen voor een gratis site overengens en mogelijk wel iets met google adcens er op maar vroeg me zo af kan jij dat of heeft u geen tijd me tehelpen met wat kleinen dingen.
    hoor graag groetjes douwe
    Laatst aangepast door Paul-RT : 12 februari 2009 om 17:46

Quote Origineel gepost door douwe42 Bekijk Bericht
    hallo ja erg leuk deze post wat ik me zo af vroeg ben op zoek zelf naar iemand die me zou kunnen helpen met wat dingen voor een gratis site overengens en mogelijk wel iets met google adcens er op maar vroeg me zo af kan jij dat of heeft u geen tijd me tehelpen met wat kleinen dingen.
    hoor graag groetjes douwe
    ik zou je er wel mee kunnen helpen

Ik ben wel erg tevreden over kliks.nl, goede cpc bij de meeste affiliates en genoeg keus..

wat is “idioot proef “

Makkelijk geld verdienen wie wil dat niet?
    Maar met google hoef ik het dus niet meer te proberen.
    Daar worden wel de adverteerders goed beschermd maar de uitgevers niet.
    Dat bleek toe een collega de instelling hanteerde “als je er lang genoeg op klikt verdwijnen ze van zelf”……………..en hij kreeg gelijk ook.
    Nou is het voor mij persoonlijk niet een must om inkomsten te verkrijgen uit een site.
    Maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat als je veel tijd en kunde ergens insteekt je wel een probleem hebt .
    De vraag is dan ook wie heeft er ervaring met dit soort van reclame maken en wat is “idioot proef “
    Met vriendelijke groet,

Ads

Hoi,

Ik heb ook een vraagje

Kent eventueel iemand een 'adshost'
    Die 5cent per click ( of eender ) verdient
    en naar paypal kan betalen?

Alvast bedankt
    Grtz
    Revenge

Avebi

Sinds kort heb ik www.avebi.nl opgestart, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen ten aanzien van geld verdienen via internet besproken kunnen worden. En geloof me, in 99/100 keren wordt je afgezet. Persoonlijk denk ik dat echt véél geld verdienen alleen is weggelegd voor mensen met sites die heel goed lopen.

dunno, maar de site is UC... (die vorrige tempalte vond ik toffer, toen stond er tenminste text op )
    Bah, censuur.

Wink eazy20now.info

Heey iedereen!

Ik las dit is door, en zo te horen is er nog wat te wijnig informatie over andere programma's. Ikzelf gebruik eazy20now. Het is een website die zichzelf verkoopt Klinkt misschien een beetje raar, maar ik zal het uitleggen:

1. Je gaat naar de website (http://www.eazy20now.info)
    2. Onderaan de website staat 'order now!'
    3. Je koopt voor 20 dollar (dit valt meestal tussen de 13 en 14 euro) de website. [PayPal, gratis aan te maken]
    4. Je upload je website; en je maakt het bekend bij andere!

Doordat de website engels talig is kun je internationaal kopers krijgen. In het engels staat een uitgebreidere handleiding, en als je het hebt gekocht word je door alle stappen geleid. Wat dus wel nodig is, is wat kennis van de engelse taal.

Ik vind zelf het programma erg goed werken. Je kunt op youtube.nl kijken voor filmpjes hoe het verder precies werkt.

Nu verwijs ik jullie graag door naar; eazy20now.info!

Met vriendelijke groet,
    Bjorn Hoogeveen

Ps. Als het niet lukt, kunnen jullie altijd een mailtje sturen, en kan ik in het Nederlands uitleg geven!
    Pps. Op mijn persoonlijke website ga ik een pagina aanmaken met verder uitleg en filmpjes, dat heb ik op dit moment nog niet gemaakt, maar dat zal komen! Daarom mijn persoonlijke site; warchieflll.nl

Junior Member
    Afstand tot server
    ±72 km

Thumbs up Goede en slechte Affiliaties en andere TIPS

Ik heb mn website nu iets meer als een jaar en heb van de adsense een wintersport vakantie met z'n vijven kunnen betalen. Ik ben erg tevreden over GOOGLE ADSENSE.

Ik merk dat er continu de juiste ads ingevuld worden. Als je maar zorgt voor de jusite content.

Bezoekers trekken daarintegen is lastiger. Dit is natuurlijk afhankelijk van het bewegen op internet en overal je naam achter laten. Hier dus helaas niet, maar goed is ook niet erg als je ideeën kunt gebruiken verdien je al genoeg.

Ik heb via Kliks.nl geprobeert. Maar dat is erg veel administratie en rompslomp en ben ik niet verder op in gegaan.

Ik heb dagelijks Daisycon in mijn mailbox. Die hebben wel leuke aanbiedingen en heb ik ook wel eens gebruikt. Het nadeel hiervan is dat acties weer stoppen en je je site weer moet gaan aanpassen. Daarnaast heb ik ervaren dat zodra ik een Daisycon ads had toegevoegd ik een erg vervelende POPUP te zien kreeg als ik op mn site kwam. Die kreeg ik niet weg (heb ook niet zoveel verstand van websites maken). Dus weer een nieuwe index gemaakt. Dus ook Daisycon gebruik ik niet meer.

Nu trek ik met mn website tussen de 90 en 450 bezoekers per dag.
    De clicks variëren tussen de 0,01 $ en de 2,20$. Die laatste wil ik dus altijd wel hebben. Maar ja, helaas.
    Het gemakkelijkste van Google Adsense is dat je op je site de code van Google plakt die je zelf samensteld. Vervolgens zorgt google voor de juiste ads. Super.

Waarom proberen jullie dit niet?
    www.verdienjepoen.tk
    Lees wel even het stukje door, maar het gaat in ieder geval een stuk sneller.

er zijn een heleboel affiliate site die nergens over gaan. en in nederland werkt het eigenlijk ook niet. Ik heb zelf een site (welke ik niet zal noemen) die 3 manieren uitlegd welke wel rendabel zijn. de beste is een amrikaanse daar meld je je aan en door middel van het aanbrengen van klanten krijg je geld, niet zijnde in een vorm van een piramide want dat mag ook daar niet. maar ik moet zeggen dat het heel goed werkt.

dus als je goed zoekt vind je wel goede maar vertrouw niet alles en zeker neit de eerste de beste!

Affiliates

Hieronder zie je een website met verschillende affiliates voor adverteren op nje website zodat je bij elke klik,lead of sales geld kan verdienen.

[modedit]
    jammer dan, link verwijderd[/URL]
    Lees huisregels eens door over het verkrijgen van naamsbekendheid.
    [/modedit]
    Laatst aangepast door maestro12 : 18 februari 2009 om 17:47

Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Afstand tot server
    ±105 km
    @Vaatstra94,

Piramide spel verwijderd. Deze is bij de wet verboden en ook op Helpmij. Nog een keer en het is exit.
    grtz Lex

Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

Quote Origineel gepost door snelveelgeld Bekijk Bericht
    er zijn een heleboel affiliate site die nergens over gaan. en in nederland werkt het eigenlijk ook niet. Ik heb zelf een site (welke ik niet zal noemen) die 3 manieren uitlegd welke wel rendabel zijn. de beste is een amrikaanse daar meld je je aan en door middel van het aanbrengen van klanten krijg je geld, niet zijnde in een vorm van een piramide want dat mag ook daar niet. maar ik moet zeggen dat het heel goed werkt.

dus als je goed zoekt vind je wel goede maar vertrouw niet alles en zeker neit de eerste de beste!
    Met je laatste opmerking ben ik het eens, maar het is niet zo dat affiliate marketing in Nederland niet werkt. In tegendeel; de Nederlandse affiliate netwerken groeien de laatste jaren als kool en er zijn ook in Nederland affiliates die er goed aan verdienen. Gemakkelijk is het niet, maar er zijn zeker mogelijkheden voor mensen die er serieus mee aan de slag gaan.

Affiliate ervaringen

Ik heb zelf goede ervaringen met Zanox en Tradetracker.

Zanox: Userinterface waar je even aan moet wennen. Veel internationale (Duitse) campagnes, maar steeds meer Nederlandse. En zeer actieve staf! Hier kom je echt verder mee.

Tradetracker:
    Duidelijke userinterface. Veel campagnes.

M4N:
    €10 kado bij je inschrijving!
    Onduidelijke userinterface, wel actieve staf en leuke campagnes.

Daisycon:
    Onduidelijk systeem met sterren. Wel veel campagnes en goede interface om campagnes te selecteren.

Het is wel raadzaam om die campagnes te selecteren die passen bij het onderwerp van je website. En gebruik geen schreeuwerige banners want dat werkt echt niet meer. Veel beter is tekstlinks in logisch verhaal, bijvoorbeeld over je eigen ervaring. Denk aan een reiservaring en een link naar de aanbieder van de reis bijvoorbeeld, ergens in het verhaal.
    Webmaster van Online geld verdienen

"Geld hebben is mooi, zolang men niet het plezier verloren heeft in dingen die men niet met geld kan kopen." Salvador Dali
    Spaans schilder (1904 - 1989)

Internet Marketing & Affiliate Marketing Seminar (28-11-09)

Heeft u zich wel eens afgevraagd waarom de een wel succesvol is op internet en waarom de ander of u niet?

Dit kan een aantal factoren zijn: kennis, mentaliteit, doorzettingsvermogen, doel en verlangen naar geld.

Nou hoe komt u dus aan kennis om geld te verdienen op het internet wat u vanuit huis kunt doen. Heel simpel een "offline" cursus of seminar volgen. Offline bedoel ik dus niet een programma volgen op het internet maar fysiek de persoon ontmoeten die u wat weet te vertellen op het gebied van internet ondernemen.

Daarom nodig ik u graag uit om op 28 november 2009 om naar Vught te komen voor een intensieve dag vol aan informatie die U echt nodig heeft om een succesvolle internet onderneming op te starten. En over hoe u geld kunt verdienen met uw website (als u die heeft)

Bedenk wel of u een serieus doel hebt om als ondernemer aan de slag te gaan, of om gewoon een 2 tweede inkomen te creëren. Het seminar gaat nl niet alleen over ondernemen maar ook over doorzetten en doelen stellen. Als u die niet heeft word het moeilijk om veel geld te verdienen.

Voor meer informatie over het seminar gaat u dan naar onze *KNIP*, om u zelf direct in te schrijven scroll dan direct door naar onderin de pagina.

De prijs is *KNIP* . En ik kan u mededelen uit eigen ervaring dat die prijs niet duur is voor een seminar.

Let Op! Er zijn slechts een aantal plaatsen beschikbaar dus wacht niet te lang om uw plaats te reserveren!

Tot in Vught!

Groeten,
    Jean-Paul
    *KNIP*
    Laatst aangepast door crash : 4 november 2009 om 20:58 Reden: Refferal/reclame verwijderd.

Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Afstand tot server
    ±105 km
    @Futuro,

Welkom op Helpmij.

Reclame maken is hier niet gewenst, tevens refferal links ook niet. Daarom het bericht aangepast.
    grtz Lex

Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe discussies starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • Umag niet uw berichten bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners