T-shirts met logo

T-shirt of Baseballcap met logo


  • Totaal aantal stemmers
    70
  • Opiniepeiling gesloten .
mumzel zei:
Hè wat doe je weer flauw. Hoe moeten we dan op Helpmij uitstap? Dan kan de leider je niet in het oog houden :p
:D ik heb nog een shirt die ik eigenlijk nooit aan heb :p en een cap.. heb ik al genoeg van en doe er toch niets mee, dusja :p
 
Ik wil wel een shirt met mijn naam op de achterkant.
leuk. :thumb:
 
Ik hoef ze beide niet, waar zou ik in *pieps* naam een shirt aan trekken van een forum? :eek: De ultieme manier om geeks er uit te vissen :cool:
 
mumzel zei:
Hè wat doe je weer flauw. Hoe moeten we dan op Helpmij uitstap? Dan kan de leider je niet in het oog houden :p

Wie is die leider???:p
of is het de lijder:p :p
 
Wit?

T-shirt heb ik wel interesse in maar alleen in het zwart, wit is zo besmettelijk.
Mischien een idee om de kleuren van het forum te gebruiken, blauw met witte opdruk?
 
Ik ga voor beiden, incl nickname. Leuk.


En zo te zien, heeft Monk beiden dubbel besteld? :p
 
Cap is wel cool en T Shirt ook maar dan wel zwart en ik zou mijn Avatar erop willen.
Ik zal wel weer moeilijk doen.....:cool:
 
Ik heb nog een idee, zal het vanmiddag / vanavond uitwerken.
 
Raymond Bos zei:
Cap is wel cool en T Shirt ook maar dan wel zwart en ik zou mijn Avatar erop willen.
Ik zal wel weer moeilijk doen.....:cool:
Ik zal je uitleggen waarom dat heel erg moeilijk wordt. De kosten voor het bedrukken zijn behoorlijk hoog, dit kan je enigzins drukken door er veel te bestellen met één logo. Als iedereen verschillende dingen op hun shirt wil, hmm vul maar in dan. Maar ik ga komende week naar dat bedrijf toe en ik zal e.e.a. aan hun voorleggen, tevreden. :D
 
Tuurlijk met naam achterop

Een help mij shirt deze kant op aub:thumb:
 
OFF Topic

Raymond Bos zei:
Cap is wel cool en T Shirt ook maar dan wel zwart en ik zou mijn Avatar erop willen.
Ik zal wel weer moeilijk doen.....:cool:

ja die zet jij overal op :cool:

zelfs toen je hier van de week kwam tanken :p :D :p

vdh2is.jpg
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan