T-shirts met logo

T-shirt of Baseballcap met logo


  • Totaal aantal stemmers
    70
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb besteld :D Mét V-hals en dank aan Huijb :thumb: :love:
 
mumzel zei:
Ik heb besteld :D
Je geeft aan dat het verzonden moet worden. :confused: en dat je het niet ophaald op de HMD.
 
Onderstaande prijzen zijn exclusief verzendkosten. We overhandigen de bestellingen het liefst op de HMD. Verzendkosten zijn per exemplaar en bedragen € 2,25 voor Nederland.

En als je nu meerdere besteld? wordt het dan ook nog per t-shirt berekent?
Want het kan allemaal in 1 pakketje.
 
Het zou allemaal in een pakje passen ware het niet dat het dan geen "brievenbuspost" meer is en dat betekent dat de verzendkosten toenemen met meer dan 100% oftewel het verzenden van bv. 2 T-shirts komt dan op € 7,25. Dit zijn de prijzen zoals die door TPG post worden gehanteerd.
 
Gênig ;)

Ik wacht even met bestellen tot mensen zeggen hoe ze vallen enzo :).
 
XP_PC zei:
Gênig ;)

Ik wacht even met bestellen tot mensen zeggen hoe ze vallen enzo :).

Ze vallen niet hoor, Huijb houd ze stevig vast.
En jaren geleden wilde je ze al hebben en nu is de mogelijkheid daar en nu wil je wachten.:eek: Ik zal het wel niet begrijpen.:p
 
De shirts zijn van het merk Fruit of the Loom.
 
puppie zei:
Ze vallen niet hoor, Huijb houd ze stevig vast.
En jaren geleden wilde je ze al hebben en nu is de mogelijkheid daar en nu wil je wachten.:eek: Ik zal het wel niet begrijpen.:p

Toen was ik nog jong en onbesuisd..
 
Het enige wat veranderd is, is het getalletje van je leeftijd. :p

T-shirts vallen altijd goed toch? Gewoon XL nemen zodat ie lekker slap hangt. :p
 
XP_PC zei:
Gênig ;)

Ik wacht even met bestellen tot mensen zeggen hoe ze vallen enzo :).

Het is een eenmalige bestelling, dus met een beetje pech zijn ze dan gewoon op :p
 
maestro12 zei:
Het is een eenmalige bestelling, dus met een beetje pech zijn ze dan gewoon op :p

Besteld ;).

Overigens:
> je hart zit niet links maar in het midden :p
> mijn naam staat nog steeds verkeerd in het systeem. waar kan ik dit weer doorgeven? bestuur?
 
XP_PC zei:
Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling trouwens :).
Krijg met jou niet eens de kans om op mijn toetsenbord te rammen. ;)
 
huijb zei:
Krijg met jou niet eens de kans om op mijn toetsenbord te rammen. ;)

Nog niet eens automatisch? Zitten we in het computertijdperk, doen ze dat nog met de hand.. Ga me nou niet vertellen dat die T-shirts door het bestuur gestikt en geverfd gaan worden :p?
 
XP_PC zei:
Nog niet eens automatisch? Zitten we in het computertijdperk, doen ze dat nog met de hand.. Ga me nou niet vertellen dat die T-shirts door het bestuur gestikt en geverfd gaan worden :p?
Auwwww lummel door jouw prik ik in mijn vinger. Trouwens in het ledensysteem staat alles goed wat betreft je kentekenplaat.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan