T-shirts met logo

T-shirt of Baseballcap met logo


  • Totaal aantal stemmers
    70
  • Opiniepeiling gesloten .
Kan het zijn dat de factuur vertraging oploopt, ik heb namelijk nog geen factuur ontvangen.
 
Admin_Frisian zei:
Kan het zijn dat de factuur vertraging oploopt, ik heb namelijk nog geen factuur ontvangen.
Ik heb jouw factuur ook niet, vreemd. Ik stuur Pup even een mail.
 
Factuur nummer 20060020 is het volgens mijn administratie :p

Maar deze was niet verzonden hoor. (nu wel):eek:
 
Zijn er ook pics van? Had toch wel een plaatje verwacht! :)
 
Zo de T-shirts zijn binnen, heb er nog een aantal over dus wie maakt me los. Roept u maar. Ik heb alle kleuren met hart print of borst print, met ronde hals of V-hals, helaas zijn niet alle maten nog in voorraad. Wees er snel bij want voor je het weet zijn we uitverkocht.
 
huijb zei:
Zo de T-shirts zijn binnen, heb er nog een aantal over dus wie maakt me los. Roept u maar. Ik heb alle kleuren met hart print of borst print, met ronde hals of V-hals, helaas zijn niet alle maten nog in voorraad. Wees er snel bij want voor je het weet zijn we uitverkocht.

Ga je met zo'n kraampje staan in Apeldoorn voor een supermarkt. :D :D
 
Dat is meestal een klusje voor de "jongste bediende" dus vriend .... Breezer........... Na afloop krijg je een lollie of een ijsje, zeg het maar :D
 
huijb zei:
Dat is meestal een klusje voor de "jongste bediende" dus vriend .... Breezer........... Na afloop krijg je een lollie of een ijsje, zeg het maar :D

Ik ben niet de jongste? Toch... maar ik denk dat als mensen mij zien dat ze dan niks willen kopen... toe.. pff.. ik kom er niet onderuit :eek: :p
 
Onze eerste barbediende kan niet venten met T-shirts.
Daar nemen we de slechts ter been voor.
 
puppie zei:
Daar nemen we de slechts ter been voor.
Met mijn benen is niets aan de hand :D en met mijn rechterarm, waar ik normaal mee sla, ook niet ;) :D
 
ik heb blijkbaar een hoop mailkes gemist (mailbox zal vol gezeten denk ik)

hoeveel bedraagd verzendkosten naar belgie
hmd is mij te ver jammer maar niet aan te doen
 
ibiza zei:
ik heb blijkbaar een hoop mailkes gemist (mailbox zal vol gezeten denk ik)

hoeveel bedraagd verzendkosten naar belgie
hmd is mij te ver jammer maar niet aan te doen
Per stuk € 3,70
 
De bestelde T-shirts en/of caps zijn heden ochtend op de post gegaan, m.u.v. de personen die nog niet betaald hebben, wie dat zijn weten de personen zelf wel.
 
:thumb:

Ik heb ze binnen.

Eén t-shirt en een cap.

Ziet er goed uit :thumb:

Post was snel trouwens :D
 
rve123 zei:
:thumb:

Ik heb ze binnen.

Eén t-shirt en een cap.

Ziet er goed uit :thumb:

Post was snel trouwens :D
Mooi zo. :thumb:
 
Terug
Bovenaan Onderaan