lichte goede virusscanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

chazychaz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2006
Berichten
2
Hallo,

Ik zoek een goede virusscanner.

Mijn voorkeuren:

Prijs maak niet uit (ik wil best geld uitgeven om mij pc goed te beveiligen)

Virusscanner moet niet teveel systeem belasten (heel belangrijk voor me)
Veel virussen kennen

Als jullie misschien weten over de pakketten met antivirus en firewall en antispyware erop die goed zijn zijn die welkom,

En ik heb gekeken en gelezen dat Panda internet security platinum 2006 de beste programma is
wat vinden jullie daarvan? belast het systeem erg?
 
Dan moet je dus absoluut geen symantec nemen maar kijk eens naar een programma als Norman wat veel lichter draait en wat ook geschikt is voor oudere besturingssystemen.

Zij verkopen ook Internet Security Suites waar alles in zit.
Virus,Firewall, Sanbox, Privacy controll, anti spam... ik geloof dat zoiets op 69,95 zit.
 
Licht?
Ga dan maar voor AVG of Avast...nog gratis ook!!
 
Woow :shocked: Echt snelle reacties !!!

Ik zal eens kijken.
Maar is het eigenlijk alle virusscanners tegenwoiordig wel veilig (ze scannen vrijwel alles toch?)
En ik heb ook gehoord van NOD32...

en wat dachten jullie van Karpersky Antivirus personal?
 
NOD32 is een zeer lichte antivirus met bijna geen geheugenverbruik. Nog goede betalende antivirussen zijn BitDefender,F-secure,Panda (belast soms wel je cpu). Kaspersky is ook een hele goede keuze. Je zou ook voor AntiVirusKit kunnen gaan of hun internet security suite deze gebruiken 2 scanengines : één van BitDefender en één van Kaspersky. Nog een goede gratis scanner is antivir.
 
Ik zou voor NOD32 gaan. Gebruik hem nu een maandje of 5, en werkt perfect.
Belast je systeem minimaal. Meerdere keren per dag een update.
 
Gebruik zelf ook NOD32 maar wilde je een gratis optie bieden.
NOD32 is super!
 
Bullguard is ook een goede antivirusscanner (naar mijn keuze) plus nog firewall backup en mailbescherming. De prijzen verschillen naar de graad waarin je het product wil aanschaffen. Het is een zeer fijne scanner en vind vrij veel. Ook geregeld updates en hulp bij het verwijderen van virussen. In nederlandse taal.

*zucht* zo genoeg gezegt:evil:

Maar AVG, NOD32 en Kaspersky zijn zeker ook goede scanners en zeker het proberen waard:)
 
Bullguard is ook een goede antivirusscanner (naar mijn keuze) plus nog firewall backup en mailbescherming. De prijzen verschillen naar de graad waarin je het product wil aanschaffen. Het is een zeer fijne scanner en vind vrij veel. Ook geregeld updates en hulp bij het verwijderen van virussen. In nederlandse taal.

*zucht* zo genoeg gezegt:evil:

Maar AVG, NOD32 en Kaspersky zijn zeker ook goede scanners en zeker het proberen waard:)
 
Bullguard is ook een goede antivirusscanner (naar mijn keuze) plus nog firewall backup en mailbescherming. De prijzen verschillen naar de graad waarin je het product wil aanschaffen. Het is een zeer fijne scanner en vind vrij veel. Ook geregeld updates en hulp bij het verwijderen van virussen. In nederlandse taal.

*zucht* zo genoeg gezegt:evil:

Maar AVG, NOD32 en Kaspersky zijn zeker ook goede scanners en zeker het proberen waard:)
 
Bullguard is ook een goede antivirusscanner (naar mijn keuze) plus nog firewall backup en mailbescherming. De prijzen verschillen naar de graad waarin je het product wil aanschaffen. Het is een zeer fijne scanner en vind vrij veel. Ook geregeld updates en hulp bij het verwijderen van virussen. In nederlandse taal.

*zucht* zo genoeg gezegt:evil:

Maar AVG, NOD32 en Kaspersky zijn zeker ook goede scanners en zeker het proberen waard:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan