probleem impress en powerpoint viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
340
Mijn dochtertje heeft een presentatie gemaakt met Open Office Impress /Presentatie Bestand met extensie .sxi
Het lukt echter niet dit bestand te openen met Powerpoint Viewer. Wie helpt ??
 
Ik dacht dat open officeproducten onderling uitwisselbaar waren met Microsoft Officeproducten. Tekstbestanden door Open Office gemaakt kun je toch ook openen met Microsoft Word.
 
Het kan misschien wel,maar dan zal het geconventeerd moeten worden,en dat progje er voor weet ik niet
 
OpenOffice bestanden kunnen inprincipe ook niet geopend worden met Word, maar andersom wel. De lay-out kan hierdoor wel gewijzigd zijn.
 
Laatst bewerkt:
Sla het sxi bestand in OOo op als .ppt bestand ( bestand openen en dan Opslaan als "jouwnaam".ppt (zonder aanhalingstekens))

Je kunt het dan openen in Powerpoint (of de Powerpoint viewer)

Het is mogelijk dat er iets aan opmaak verloren gaat.
 
Laatst bewerkt:
tryer zei:
Ik dacht dat open officeproducten onderling uitwisselbaar waren met Microsoft Officeproducten. Tekstbestanden door Open Office gemaakt kun je toch ook openen met Microsoft Word.

Helaas ! Door het gesloten formaat van MS producten zijn OOo-documenten niet leesbaar in Word.

Goede nieuws: andersom wel :D
MS documenten worden door OOo wel gelezen.
 
Open de presentatie in Impress en sla het opnieuw op in een formaat dat door Powerpoint wordt ondersteund (zoals ppt).

Naar mijn weten zijn er geen trucjes om de xsi te openen in MS Office
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan