Geluid harder programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendenoot

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2005
Berichten
1.492
Hallo, misschien is het een beetje een rare vraag, maar bestaat er een programmatje om het geluid van de computer wat harder te laten klinken? Een programma dat het geluid zo hard zet als het kan. Een soort versterker programma...
Ik denk eigenlijk niet dat het bestaat, maar het zou kunnen, daarom vraag ik het. ;)
 
jeroendenoot zei:
Hallo, misschien is het een beetje een rare vraag, maar bestaat er een programmatje om het geluid van de computer wat harder te laten klinken? Een programma dat het geluid zo hard zet als het kan. Een soort versterker programma...
Ik denk eigenlijk niet dat het bestaat, maar het zou kunnen, daarom vraag ik het. ;)

Een programma bestaat er niet voor. Maar wel veel PA versterkers, hoeveel watt moet je hebben ? 1000 ,2000, 5000 zeg het maar. En die kosten geld.
 
Denk dat het wel bestaat. Er zijn pages waar een muziekje meedraait, of iets anders.
Wanneer je deze pages opent, wordt het volume van je geluidskaart weleens wat harder gezet, en later ook weer terug gesteld.
Echter, je blijft afhankelijk van de volumeknop op je speakers. Die kun je software-matig niet wijzigen.....
 
Ik snap je niet helemaal, eerst zeg je dat het wel bestaat volgens jou, en dan zeg je dat het niet zo'n software bestaat... Wat bedoel je nou?
 
Hij zegt dat je met geen enkel programmatje het knopje van je Versterket/Pc boxen harder kan zetten en dat lijkt me logichs of je meot zo'n systeem hebben van JBL die kan je via je USB besturen:p
 
jeroendenoot zei:
Ik snap je niet helemaal, eerst zeg je dat het wel bestaat volgens jou, en dan zeg je dat het niet zo'n software bestaat... Wat bedoel je nou?

Jeroen, denk even na. Als je softwarematig je geluid gaat versterken, dan ga je

1° je geluidskaart opblazen. ( de uitgang hiervan is +/- 300mV)
2° ga je dit optrekken na bvb 1 V ,dan ga je de versterker in de PC boxen opblazen.
3° Als je geluid zo hard mogelijk moet staan. zie mijn 1° bericht.:)
 
Vanzwam heeft gelijk ga je daar overwaarde op zet dan blaas je alles op, dan kan je beter een versterker achter kunnen plaatsen.
 
Het lijkt me software matig niet onmogelijk, maar dan zal je het aangeboden signaal harder moeten maken.
Dus het geluidsfragment zelf versterken met bijvoorbeeld Wavelab en MP3gain. Met alle risico´s van dien.
Speaker conusjes die door je kamer poppen etc etc etc
Het simpelste is gewoon een tweedehands stereo hi/fi versterkertje met bijpassende speakers of mij een prive mail sturen.
Werk al heel lang bij een van de grootste licht, geluids, video, rigging en studio verhuurders van ons land, misschien kan ik je korting bezorgen.
Moet je daarna wel iemand zoeken voor korting om het dak terug te plaatsen, want dat gaat er wel af.:D
 
bois

Ik denk wel dat je in de bois het geluid harder kan zet je graakt er door bij het opstarten voor dat het logo van xp,vista word getoont op control alt delete te drukken
 
@bearshare14,

graag oude topic met rust laten, deze is van 2006 dus al heel lang niet actueel meer.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan