Onkyo TXS-V-525-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceyssens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een Onkyo TXS-V-525-R receiver, maar de dolby surround en de DSP (digitale sound processor) geven geen geluid meer door naar de speakers. De normale hifi stereo sound is geen probleem. Wat kan er stuk zijn en hoeveel zou dit kosten?

Dank bij voorbaat.
 
ceyssens zei:
Hallo,

Ik heb een Onkyo TXS-V-525-R receiver, maar de dolby surround en de DSP (digitale sound processor) geven geen geluid meer door naar de speakers. De normale hifi stereo sound is geen probleem. Wat kan er stuk zijn en hoeveel zou dit kosten?

Dank bij voorbaat.

Nogal moeilijk te bepalen van hieruit. Glazen bol zou nuttig zijn, in dit geval. Ik zou zeggen, kabel goed aangesloten? ed.. Er is trouwens weinig of geen info te vinden over dit merk. Dus ... van hieruit no way.
 
vanzwam zei:
Nogal moeilijk te bepalen van hieruit. Glazen bol zou nuttig zijn, in dit geval. Ik zou zeggen, kabel goed aangesloten? ed.. Er is trouwens weinig of geen info te vinden over dit merk. Dus ... van hieruit no way.
 
Heb helaas geen glazen bol en de bedrading denk ik niet dat het probleem is, aangezien hij tevoren wel werkte en plots niet meer. Misschien iets doorgebrand? Maar wat? Heb hem nog niet opengedraaid, wou eerst meer info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan