GPS voor op een boot???

Status
Niet open voor verdere reacties.

dave.vanderveke

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2005
Hey
We hebben al enkele keren met een boot, welke we steeds huren, gaan varen in friesland. Tussen de kanalen, rivieren en meren.
Nu gaan we dit in augustus weer doen, maar ik ben op zoek naar een gps systeem voor op de boot... het moet wel draagbaar of verwijderbaar zijn vermits het steeds om een andere boot gaat.

Is er hier iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik dacht aan een geonav 4c xs of een garmin marine 76 cs...

Op de sites kan je wel specificaties vinden maar ook niet meer...

Hoe zit het met de mappen? (zijn ze vergelijkbaar, appart aankopen etc)
Wat heb ik nodig voor friesland (kanalen en riviertjes)+ijselmeer en waddenzee?
Wat is het detailnivea? (kleinere vaarten ook? plan en eigenschappen van haven?)

in de winkel heb ik zo geonav gezien en dit leek me goed maar ik kende het niet... en wist niet in welk opzicht het beter of slechter is dan de garmin.
de geonav heeft wel maar 4 u batterij en de garmin 30 ? hoe komt dit?

kan iemand me hiermee helpen ?

Leuke en intressante vraag, maar misschien niet op het juiste forum. Persoonlijk denk ik dat je een beter antwoord zult krijgen op een forum voor pleziervaart of zoiets.

Die Geonav (10 of 11) ziet er zeer belovend uit!

PS op www.geonav.it is wel een manual te downloaden, misschien dat daar wat in staat, en anders bellen naar de dealer, Technautic in Wormerveer, zie www.technautic.nl !

Veel succes!

Rij of bel eens naar DE GPS winkel in Nederland:
http://www.gps-garmin.nl/

Een stukje tekst van hun site:
Persoonlijk contact
Maar nog veel beter is het om een bezoek te brengen aan ons advies- en verkoopcentrum in het Twentse Notter. Voor velen niet naast de deur (tussen Deventer en Almelo), maar vrijwel altijd de moeite van de reis waard. Lees maar eens wat anderen er van vonden. Maak er desgewenst een dagje uit van en combineer met een uitstapje (of zelfs een heel weekend) in Twente. We stellen het persoonlijk contact erg op prijs en zullen u nog beter van dienst kunnen zijn! In onze ogen is een GPS geen 'postorderartikel'.

enne............. betere service en klantvriendelijkheid ben ik op GPS gebied nog niet tegengekomen.
Bezoek desnoods hun GPS forum om je vraag / vragen te stellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan