dave.vanderveke
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 apr 2005
Hey
We hebben al enkele keren met een boot, welke we steeds huren, gaan varen in friesland. Tussen de kanalen, rivieren en meren.
Nu gaan we dit in augustus weer doen, maar ik ben op zoek naar een gps systeem voor op de boot... het moet wel draagbaar of verwijderbaar zijn vermits het steeds om een andere boot gaat.
Is er hier iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik dacht aan een geonav 4c xs of een garmin marine 76 cs...
Op de sites kan je wel specificaties vinden maar ook niet meer...
Hoe zit het met de mappen? (zijn ze vergelijkbaar, appart aankopen etc)
Wat heb ik nodig voor friesland (kanalen en riviertjes)+ijselmeer en waddenzee?
Wat is het detailnivea? (kleinere vaarten ook? plan en eigenschappen van haven?)
in de winkel heb ik zo geonav gezien en dit leek me goed maar ik kende het niet... en wist niet in welk opzicht het beter of slechter is dan de garmin.
de geonav heeft wel maar 4 u batterij en de garmin 30 ? hoe komt dit?
kan iemand me hiermee helpen ?
We hebben al enkele keren met een boot, welke we steeds huren, gaan varen in friesland. Tussen de kanalen, rivieren en meren.
Nu gaan we dit in augustus weer doen, maar ik ben op zoek naar een gps systeem voor op de boot... het moet wel draagbaar of verwijderbaar zijn vermits het steeds om een andere boot gaat.
Is er hier iemand die hiermee ervaring heeft?
Ik dacht aan een geonav 4c xs of een garmin marine 76 cs...
Op de sites kan je wel specificaties vinden maar ook niet meer...
Hoe zit het met de mappen? (zijn ze vergelijkbaar, appart aankopen etc)
Wat heb ik nodig voor friesland (kanalen en riviertjes)+ijselmeer en waddenzee?
Wat is het detailnivea? (kleinere vaarten ook? plan en eigenschappen van haven?)
in de winkel heb ik zo geonav gezien en dit leek me goed maar ik kende het niet... en wist niet in welk opzicht het beter of slechter is dan de garmin.
de geonav heeft wel maar 4 u batterij en de garmin 30 ? hoe komt dit?
kan iemand me hiermee helpen ?